fallback

Как стартира една епоха – първите турбо-модели на производителите

Някои от тези автомобили се превърнаха в легенди, а други дори не станаха известни

В наши дни двигатели с компресор са масово явление, тъй като турбото е основата съставка за постигане на трудната комбинация от производителност и ефективност, към която всички се стремят. Само преди 40 години обаче нещата бяха много различни, като през 70-те и 80-те години думата „турбо“, добавена към името на модела звучеше като предупреждение – нещо от рода на „Внимание, това е сериозно!“

Кои обаче бяха първите модели с турбо на различните производители и къде се разполагаха те в гамата на съответната марка? С помощта на изданието Motor1 ви представяме автомобилите, при които е използвана тази технология.

Първите турбо-модели на различните производители (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #7
    анонимен ( преди 2 години )
    И кой, кой пак е основоположника???? Алфа, не Ауди, Бмв или Мерцедес - пък после пак професорите нека разтягат лакардии........
  • #6
    До ПетърчУ.. ( преди 2 години )
    Абе, знаеш ли разликата между компресор и турбо...??Веднъж пишеш за компресор, веднъж за турбо?Изясни си понятията и кое къде седи на двигателя
  • #5
    //// ( преди 2 години )
    Уното има версия със 113 к.с. Отделно сте забравили в тази класация и Lancia S4.
  • #4
    анонимен ( преди 2 години )
    Само аз ли виждам,че СААБ-а на снимката е с две врати?!?!?
  • #3
    анонимен ( преди 2 години )
    G60 не е с турбокомпресор
  • #2
    анонимен ( преди 2 години )
    движа се със скорост 170 к.с.
  • #1
    анонимен ( преди 2 години )
    Неделя сутринта след нощ, изпълнена с буйна чалга, твърд алкохол и леки наркотици (за жени се съмнявам) не е точното време за преводи на статии
fallback
Последни