IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Bugatti тества новата версия на Chiron с 440 км/ч

Компанията проведе финални изпитания на най-рядката си хиперкола

Компания Bugatti продължава последния етап от разработката на нова версия на хиперколата си Chiron, която получи името Super Sport. В рамките на финалните изпитания автомобилът вдигна 440 км/ч, за да може да бъде проверена работата на основните му системи при екстремно висока скорост.


Bugatti Chiron Super Sport


За целта купето беше оборудвано с близо 100 допълнителни датчика, следящи за температурата на агрегатите, налягането на течностите, поведението на кормилното управление, както и редица друга параметри.

Версията Bugatti Chiron Super Sport беше представена в началото на юни, като тя се отличава от стандартния модел с някои аеродинамични решение, в това число удължената с 25 см задна част, модернизирания дифузьор и специалните джанти с гуми, които издържан на скорост от 500 км/ч.


Bugatti Chiron Super Sport


Под капака на хиперколата е поставен 8,0-литров двигател W16 с четири турбокомпресора, чиято мощност е увеличена от 1500 на 1600 к.с. Моторът работи със 7-степенна роботизирана скоростна кутия с два съединителя, като максималната скорост е ограничена по електронен път на 440 км/ч.

Френският производител ще пусне на пазара само 9 такива автомобила, което прави Super Sport най-рядката модификация в гамата на модела Chiron. Цената ни хиперколата стартира от 3,2 млн. евро.


Bugatti Chiron Super Sport
Bugatti Chiron Super Sport

Снимки: Bugatti

0 от 500
  • #7
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Иди на психиатър и то по най-бързия начин. Тая смешка как двигателя на Вайпър бил същия като на Ламборгини ама с разширени цилиндри ха ха хаа. Знаеш ли кога Ламборгини ще вземат двигател от Крайслер? Никога, по скоро може да стане обратното. А W12 и W16 които се монтират в А8 и по-големия във Вейрон и Широн са концепция на ВАГ, преди 30 и кусур години започнаха с VR6 после събраха два такива за да направят W12. А" великия" Вайпър се произвежда до 2013г и нямаше АБС,ЕСП, нищо, кола за самоубийци.
  • #6
    2 rate up comment 0 rate down comment
    до 9 ( преди 1 месец )
    Не грам от нико блока на двигателя на вайпър е от пикапа додж рам, а главата е преработена, ама то малко трябва да се интересуваш от автомобили преди да плещиш тъпни. Десетцилиндровия мотор на ламбо няма нищо общо с фалиралия крайслер и си е разработка на ауди.
  • #5
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Ламборгини и Вайпър не споделят един и същи двигател, стига си писал глупости. Стана за посмешище, Вайпъра е с двигател 8390 кубика двигател, почти 8,4 литра, Никога Ламборгини не са имали такъв огромен двигател, Вайпъра е със задно, Ламбото 4Х4, дизайна на Ламборгини Диабло е италиански, направен е от дизайнера Марчело Гандини. Двете коли нямат нищо общо, Ламбото със задно разположен двигател, Вайпъра с предно, спри да се излагаш. А концепцията на двигателя на Вейрон е коренно различна.
  • #4
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    До 4 коментар,на Порше ГТ двигателя е собствена разработка и не пиши простотии,че са го взели от Вайпър,на Алудито е също разработка на ВАГ.
  • #3
    1 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    До комнтар 3 те ако не бяха взели от Ламборджини двигателя да го сложат на Ауди щяха да са още в бучумиша. Трябва да се признае,че при тази кола независимо от къде са взети двата 8 ц. двигатели и са съединени в един блок,настройката и въобще автомобила като цяло са изкуство,няма друга такава хипер кола,която да съчетава супер лукс,най бързият автомобил в този клас,съчетан с тишина в салона за разлика от напъните на Кьонигсек в чиито салон трябва да стоиш с наушници/антифони/че иначе слизаш глух.
  • #2
    3 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Ти луд ли си? Вайпър е с 8,3 литров двигател, в кое Ламборгини си видял 8 литров двигател? Бива бива да не знаеш ама да напишеш толкова глупости е направо върха на простотията.
  • #1
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Какви технологии от Ламборгини са откраднали, защото двигателите на Ламборгини ги прави Ауди? А когато купиха фалиралото Ламборгини от Крайслер, няма какво да коментираме двигателите на Крайслер, дори и в момента, въпреки че дръпнаха доста двигателите на американските масъл карове са като динозаври пред европейските на Ферари,Ламборгини, Порше, Мерцедес и т.н... То ако имаха технологии нямаше да продават по 50 коли годишно. А сега в ерата на ВАГ гонят 10 000 бройки годишно..