fallback

Toyota каза „не“ на тренда в индустрията и поема по друг път

Японският производител няма да бърза с пълната електрификация

Toyota е един от малкото автомобилни производители, които не бързат да влизат в надпреварата за електрификация. Още повече – в компанията не считат тази стратегия за грешка, а дори напротив – за отлично решение.

До края на годината Toyota ще представи само два електрически модела, което ярко контрастира с действията на други производители. В компанията не отричат, че и нея я очакват подобни промени, но не са готови да се съсредоточат само и единствено върху електрически транспорт.

Своите действия японците обясняват с все още малкия пазар на електрически превозни средства. Те не изключват дори възможността, съвсем скоро клиентите да загубят интерес към колите на ток и да се насочат в друга посока.

В случая много важни са и екологичните промени. Производителят разглежда целия жизнен цикъл на даден автомобил от гледна точка на намаляването на вредните емисии. От Toyota посочват, че има изследвания, които показват, че електромобилите и техните батерии са много по-вредни от вредните емисии, отделяни от автомобили с двигател с вътрешно горене.

Най-важно за компанията обаче си остават предпочитанията на потребителите. В САЩ, например, електромобилите към момента заемат по-малко от 2% от автомобилния пазар на страната. Затова и в Toyota не бързат да играят „ва-банк“, а планират да предлагат хибриди, електромобили, бензинови автомобили и модели на водород. Така клиентите ще имат пълен избор.

Снимка: Toyota

fallback
  • #11
    Teslota ( преди 2 години )
    За момента не можем да правим коли катои Model Y и Ioniq 5, затова казваме, че колите на ток са ***.
  • #10
    До №3 ( преди 2 години )
    Така е, петролът не е неизчерпаем. Само че това с изчерпването се говори от 1970 насам. Не знам колко голям си, но аз като бях дете се говореше, че до 2000-та година няма да остане капка петрол на земята в оптимистичния вариант. Иначе към 1995-та. И това беше "абсолютно сигурно и доказано". Виж коя година сме, брат.....
  • #9
    bo ( преди 2 години )
    Правилно решение, щом могат да си го позволят. Или ще излезнат победители или може да фалират.
  • #8
    анонимен ( преди 2 години )
    Основния проблем на електричките е, че стават само ако караш под 90 и на топличко.Като остарее батерията и не стават за нищо, като се запали няма гасене и какво ще стане ако 500 хиляди коли се включат в мрежата за зареждане?
  • #7
    анонимен ( преди 2 години )
    Ахаха главата ти е куфар бе
  • #6
    vfd ( преди 2 години )
    Разбирачи. Toyota залага на водородни горивни клетки.Клетката е голяма колкото куфар. Колата се зарежда с вода.Какви водородни станции, кви 5 лева сънувате не знам??
  • #5
    анонимен ( преди 2 години )
    И като няма станции за водород кой ще си го купи за разлика от електриката не можеш да го заредиш в гаража
  • #4
    анонимен ( преди 2 години )
    Каки хибриди имат приуса ли никой не го ще електричките им къде са няма ги къде е водорода Мирай още по малко някой го ще опитват В8 и кой ще бият ако са пикапите нямат шанс с американците а в Европа бай бай на големите двг.
  • #3
    анонимен ( преди 2 години )
    Петролът се изчерпва и това е необратимо.ДВГ няма шанс
  • #2
    анонимен ( преди 2 години )
    Ще има сепукота в япония след няколко години като им се свие пазарния дял, заради Тесла и другите проиизводители на ел. коли.
fallback
Последни