IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mercedes-Benz обединява AMG, Maybach и G-Class в едно

Целта е използване на общи агрегати и намаляване на разходите

Компанията Mercedes-Benz, която е част от Daimler, започва реорганизация на дейността си и това ще доведе до някои промени в нейната структура. Те предвиждат обединение на разработката на част от специалните модели на марката.


Mercedes-Benz G-Class


Сред тях са продуктите на подразделението Mercedes-AMG, което от 1999 година е дъщерно дружество на компанията. То разработва спортни версии на съществуващи модели на марката от различни класове и сегменти, сред които, например, е комбито Mercedes-AMG E 63 S с V8 двигател с 612 к.с.

Освен Mercedes-AMG, съществува и Mercedes-Maybach - също дъщерна компания на марката, която предлага луксозни модели, дори по-престижни от тези, продавани от Mercedes-Benz. В нейната гама влизат само GLS и S-Class, чиято цел е да се конкурират с модели като Rolls-Royce Cullinan и Bentley Bentayga за GLS и с Bentley Flying Spur или Rolls-Royce Ghost за S-Class.

Трети важен елемент за компанията е Mercedes G-Class - превозно средство, малко по-различно от цялата гама на Mercedes, което предлага невероятни способности за офроуд. Сега неговата разработка ще бъде обединена с тази на AMG и Maybach, въпреки че техните модели имат много различна философска гледна точка.

Целта на Mercedes е да запази ексклузивността на всеки модел, като същевременно увеличи синергията и споделянето на технологии с цел намаляване на разходите. Идеята за реорганизация е на шефа на Daimler – Ола Калениус, като тя ще доведе и до съкращения на персонала. Отговорник за контрола на новата организация ще бъде настоящият шеф на Mercedes-AMG – Филип Шимер. Дружеството обаче няма да получи независимост и ще си остане под шапката на Mercedes-Benz и Daimler.

Снимки: Mercedes-Benz

0 от 500
  • #6
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Естет ( преди 2 години )
    Няма как Мерцедес да си съперничи с Ролс-Ройс, Бентли, Ферари или Ламборгини. И не защото не са добри автомобили, напротив. Мерцедес просто е масов автомобил. Всеки може да си купи Мерцедес. И точно по тази причина виждаме S класи с газови уредби на цена от 4-5 хиляди лева. Колкото и луксозен модел да направят, той няма да има харизмата на Ролс-Ройс. Всъщност ако някъде може да се закупи Ролс-Ройс за 5 хиляди лева, може да ми го запазите :-)
  • #5
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Daimler ( преди 2 години )
    Ще взема да кандидатствам за работа в Даймлер. Току-виж ги науча как стават нещата. Не за друго, ми щото съм истински българин и разбирам от всичко ! :D
  • #4
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Daimler ( преди 2 години )
    Даймлер избързаха с момента за съживяването на марката "Майбах". Ако бяха изчакали малко, сега можеха да продават автомобили направо Майбах и да си съперничат с Ролс-Ройс. Не е като да нямат техническия капацитет и мощности. А супер-луксозни модели на Мерцедес (които сега са Мерцедес-Майбах) можеха да ги продават като "Пулман", за конглокенция на Бентли. В същото време Майбах можеха да направят модел който да е конглокент на Ghost и такъв който да е на Phantom под името Zeppelin примерно.
  • #3
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    "Премиуми" на обща платформа - ха-ха-ха.
  • #2
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    че той си е затрит по дефолт, още като си купи неудачията на рено!
  • #1
    1 rate up comment 8 rate down comment
    джъст -А- мен=BMG! ( преди 2 години )
    Колкото и много и безконечно да се напъват, то тия Дойчоффците с псевдо-премиУмите си, сиреч Даймлерите НИКОГА и ИЗОБЩО не могат и да мечтай да бъдат некаква си CON-КuRR-ЕН-СИЯ и въобще да са донякъде con-kУRR-eнтно-способни на водещата люХ-емблематична марка RR, така че това остава само и единствено в сферата на бляновете им, а и доколкото знам - мечтите били безПЛАТНИ и дотам, и доТУК.