IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Porsche Taycan Turbo S постави още един рекорд на писта

Електрическият седан се оказа почти на нивото на 911 Turbo (ВИДЕО)

Електрическото Porsche Taycan във версията си Turbo S записа поредното забележително представяне на състезателно трасе. Това стана на The Bend Motorsport Park в Южна Австралия, което с дължината си от 7,7 километра е втората по дължина постоянна писта в света след Северната дъга на „Нюрбургринг“.


Porsche Taycan


Зад волана на Taycan Turbo S беше главният инструктор в програмата Porsche Track Experience и бивш победител в легендарното рали Bathurst 1000 - Люк Юлдън. Той успя да завърти една обиколка за рекордното за кола на ток време от 3:30,344 минути. След това Юлдън седна зад волана на новото 911 Turbo и записа рекорд на трасето сред серийните автомобили – 3:22,066 минути.

„Да шофираш Taycan не е много по-различен от бензинов автомобил. Колата е невероятни динамична и въпреки, че е по-тежка заради батерии, центърът на тежестта е много нисък и това я прави страхотна за управление“, коментира Юлдън.

През 2018 година на същото трасе той постигна 3:24,810 минути с Porsche 911 GT2 RS, като явно разликата между състезателната кола и електромобила е малка за писта с такава дължина.



„Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 2,5 секунди и мога да кажа, че усещането е невероятно. Със сигурност Taycan може да бъде още по-бърз и скоро ще се убедите в това“, каза още Юлдън.

Снимка: Porsche

0 от 500
  • #9
    12 rate up comment 4 rate down comment
    Абе ( преди 3 месеца )
    Да се опитваш да сравняваш легенда, като Porsche с енодневката Tesla е медицинска диагноза!
  • #8
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Мхм ( преди 3 месеца )
    Ягуар имат няколко официални Nurburgring таксита: F-Type SVR, XE SV Project 8 и I-Pace electric. Бензиновите карат по 3 обиколки на Ринга с един резервоар, а електричката с едно зареждане в спорт режим стига до ШЕСТ. Писано е тук:"Електромоторите на Jaguar се оказаха по-ефективни от V8" - 26.12.2019 15:35,има и видео по темата в тубата: I-Pace EV versus the Nurburgring. Четем още, че зареждането с бензин на ринга трае до час, заради опашката от коли, докато на DC станциите си за 30 мин.
  • #7
    2 rate up comment 4 rate down comment
    До 3 ( преди 3 месеца )
    Почти не я загрява, а кара доста в скорости? А, какво ще кажеш, умре нали?
  • #6
    4 rate up comment 5 rate down comment
    До 3 ( преди 3 месеца )
    А и виж батерията! Чак малко преди финала стана червен цвят, но и като е червена не ограничава мощността!
  • #5
    2 rate up comment 7 rate down comment
    До 3 ( преди 3 месеца )
    И това е само едно от многото видеа на Модел 3 на Ринга! Пускай и гледай!
  • #4
    3 rate up comment 7 rate down comment
    До 3 ( преди 3 месеца )
    Сериозно ли? Я влез на Тесла Модел 3 Перформънс, да видиш колко видеа има, а и с кои се гони! Малко са му нонглокенти! Пиши! Tesla model 3 Performance Nordschleife BMW 1M GT4 M4 CS
  • #3
    6 rate up comment 9 rate down comment
    А бе ... ( преди 3 месеца )
    не пускат електрички на Нордшлайфе, щото е дълга над 20км и батерията ще умре ...
  • #2
    6 rate up comment 10 rate down comment
    До долния ( преди 3 месеца )
    Очаквай скоро Тесла Плейд на същата писта с много по-добро време. Да видим кой ще мре.
  • #1
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Чък Норис ( преди 3 месеца )
    Шефа каза, че Тесла ще мре :)