IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Mercedes-Benz GLE на старо - какво да очакваме?

Първото поколение на луксозния кросоувър си има своите недостатъци

В момента дилърите на Mercedes-Benz продават втората генерация на GLE (V167), което всъщност представлява четвърто поколение на M-Class. То излезе на пазара през 2019 година. Неговият предшественик - W166 (трети ML или първи GLE), се произвежда през периода 2011-2018 година, като през 2015-а претърпя фейслифт. Именно преди него моделът се казваше M-Class, а след това става GLE.

В момента Mercedes-Benz GLE (2015-2018 година) може да се купи на пазара на употребявани автомобили в доста широк ценови диапазон - от 30 000 до 70 000 евро. Кросоувърът се произвежда в завода на германската компания в Таскалуса (САЩ).

Mercedes-Benz GLE на старо - какво да очакваме? (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #25
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    ти пък дън мислиш че мии лесно в неуДачията!? нищо, че се води нова ...
  • #24
    4 rate up comment 1 rate down comment
    до последния ( преди 4 месеца )
    Айде отрий се още веднъж покрай Мерджана, че ще затварят!
  • #23
    5 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Това, което сте описали, не отговаря на качеството, което се очаква от премиум автомобил. Това звучи като автомобил, произведен от някой, който има не повече от 10-на години в индустрията. Немското автомобилостроене се базира само и единствено на журналистически лаври и платени репортажи и няма как това да съществува дълго време...
  • #22
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Некакъв ( преди 4 месеца )
    Проблеми! И много скъпи части и ремонт. Един приятел си купи и го продаде за отрицателно време.
  • #21
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    ***
  • #20
    10 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    От всичко това разбрах едно- наистина колите след 2012-2014 се правят да си изкарат гаранцията и после приключват. Жалко
  • #19
    5 rate up comment 16 rate down comment
    край ( преди 4 месеца )
    какво да очаквате - ми очаквайте да сте последен собственик на тоя димящ фургон. Очаквайте след 2-3 г. да не можете да влизате в центъра на София с него. След 5-7 въобще да не можете да го карате в София а след още толкова - никъде.
  • #18
    5 rate up comment 6 rate down comment
    ogog ( преди 4 месеца )
    Ха, интересноо. Стана класичеси Парето или ... абе ще си прочетете, Нова vs Стара. Аз съм за нова ако ще и дачия.
  • #17
    13 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Всички тука професори, които твърдят, че "премиум" на малко километри било по-добре. Двама познати си взеха чисто нови такива "премиуми", чакаха ги по година докато ги докарат от Щатите. И на двамата им цъфнаха блоковете след има няма и година. Хамериканския Халуминий нещо не го бива май. Карайте си "премиумите", стойте без кола по 4-5 месеца докато дойде нов блок от Хамериката, па ние ще си караме *** с години без проблем.
  • #16
    11 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Таблото на тази кола е отвратително, някакъв квадратен китайски таблет са и залепили на челото. Това е достатъчно да я подмине човек. Иначе такива коли се карат докато имат гарания, после се продават като им се манипулира километража от 300к на 60к километри.