През годините автомобилните производители често създават нови автомобили, използвайки за основа огромните си запаси от части и оборудване. Това се отнася особено за компании като Ford, Volkswagen и GM. Споделянето на части и платформи между различните марки е най-сигурният начин за спестяване на разходи, тъй като разработката на нов модел струва милиарди.
Спортните автомобили са още по-скъпи за производство, а в същото време са продават в по-малък тираж. Някои компании ги използват, за да покажат възможностите си и губят от тяхната разработка - като при Lexus LFA или Corvette C8, например. Не всичко обаче могат да си позволят подобно нещо. Затова някои се обръщат към миналото и взимат готови вече решения, които обличат в красива каросерия и пускат нов модел на пазара. И не разкриват, че в неговата основа е стара, икономична и скучна кола.
Откъде идват най-готините спортни коли? (ГАЛЕРИЯ):
Първата версия на VW Corrado на Volkswagen - G60, получава 1,8-литров двигател с механичен компресор и мощност 158 к.с. Той е един от първите серийни модели с активен заден спойлер, който излиза при достигане на 120 км/ч. По-късно - през 1992 година, се появява версия VR6 с 2,8-литров мотор със 190 к.с.