IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

10 неща, в които старите Жигули бяха по-добри от днешните коли

Прогресът направи автомобилите ни несравнимо по-безопасни, комфортни и бързи. Но донесе и минуси

Често си спомняме с носталгия за колите от доброто старо време. Истината е, че съвременните автомобили ги превъзхождат в безброй отношения: комфорт, безопасност, динамика. Ако някой твърди обратното, вероятно е пропуснал да си изпие хапчетата. Но все пак има и някои отделни точки, по които старите коли имат несъмнено предимство, както подчертават колегите от авторитетното руско списание "За Рульом". Тяхното сравнение е между модерните автомобили и класическата Жигули (ВАЗ-2101) - в края на краищата тя беше най-доброто, достъпно отсам Желязната завеса. Но всъщност повечето аргументи са валидни за почти всяка кола от 70-те и 80-те години - източна или западна.


10 предимства на старите коли пред новите (ГАЛЕРИЯ):

 

0 от 500
  • #54
    14 rate up comment 4 rate down comment
    Трифон ( преди 1 година )
    Защо поне една дума не написахте за Великият ЗАЗ?
  • #53
    15 rate up comment 2 rate down comment
    Пенсионер ( преди 1 година )
    Нямах нужда от сервиз!
  • #52
    46 rate up comment 7 rate down comment
    Al ( преди 1 година )
    Всяко нещо с времето си. Ладата вървеше със всякакъв бензин. Части ставаха от десет вида други автомобили. Вместо ремък можеше и чарапогащник. Без значение беше марката на маслото. Дори и с изтощен акумулатор палеше с три оборота на манивелата.Днешните автомобили са по-компютъризирани от совалките през 2000г. Но дори и един датчик да излезе от строя, кораба минава в сервизен режим ... и до там. Да не говорим за смяната на самия компютър - там цените понякога започват от пет цифрено число.
  • #51
    43 rate up comment 22 rate down comment
    Жиголо ( преди 2 години )
    С очите си видях челно да се блъскат опел вектра и жигула. Хората от вектрата живи и здрави си излезнаха. Верно от вектрата нищо не ставаше. Двигателят й беше заорал в асфалта. Обаче при жигулата двигателят беше влезнал в купето и беше помлял краката на шофьора. Тогава и аз имах ваз 21013 ,който продадох точно след и месец. Така че този лаладжия дето е надраскал тези глупости да ме извини
  • #50
    58 rate up comment 7 rate down comment
    Батко ви ( преди 2 години )
    Истината е, че колите и всяка друга техника се правят от хора и използват от хора.Преди в описанието на колите имаше дори как се регулират клапани, за да могат хората да си ги регулират сами.А сега - в инструкцията за експлоатация има напътствия да не пият от течността на акумулатора...
  • #49
    35 rate up comment 28 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Още със закупуването на нов руски автомобил започвахме да купуваме части за основен ремонт ,и около 100- те хиляди километра частите да закупени и колата е готова за основен ремонт, това са руските автомобили.
  • #48
    31 rate up comment 12 rate down comment
    Atanas ( преди 2 години )
    Тези не са в ред. Само болен от комплекси мозък може да роди подобни глупости. А и посоченото Жигули е модел на ФИАТ от 60-те години
  • #47
    59 rate up comment 11 rate down comment
    Соц.младеж ( преди 2 години )
    Сигурен съм, че със същия успех мога да изброя, даже над десет предимства за каруците със животинска тяга срещу автомобилите.
  • #46
    29 rate up comment 21 rate down comment
    Боко ( преди 2 години )
    По голяма тъпня не бях чел.никога повече руска кола.те и в Русия не ги искат тия ***.
  • #45
    7 rate up comment 2 rate down comment
    arizonarat ( преди 2 години )
    точка 5 ми допадна най-много....