Автомобилният тунинг е доста фина и деликатна материя. И това е видно във всеки един нов проект на световноизвестни ателиета като Mansory, Brabus, Gemballa и още десетки подобни компании от цял свят, включително и от България. Това, да превърнеш един сериен автомобил в нестандартна машина си иска умения, знания и опит.
Но дори и големите специалисти понякога попрекаляват с въплъщаването на вижданията си. А какво остава за по-малките компании или просто за ентусиастите, които искат да наложат своето виждане по темата за доработка на даден автомобил. При това, даже не говорим за сакралното облепяне с фолио, което е светая светих на повечето "гаражни тунинг специалисти".
В тунинга, както и при всичко останало, е необходимо да има мярка и да не се прекрачват някои граници. Иначе, в опита да се подобри даден автомобил може да се стигне прекалено далеч, И вместо божествена красота да се получи Франкенщайн на колела. Представяме ви 6 ярки примера за това, как в търсене на красотата се раждат чудовища:
6 автомобила, жертва на кошмарен тунинг (ГАЛЕРИЯ)
В интернет за този кросоувър се твърди, че е най-уродливото Х5 на света. И както виждате сами, поводи за критика има доволно много. Вместо да модернизира леко външния вид на 20-годишния SUV, с например смяна на колелата, използване на един от дузината готови бодикитове или да облепи каросерията с ярко фолио, създателят на "тунинг проекта" почти напълно е променил предницата на автомобила.
Ъгловатото, удължено „лице“ се допълва от нов капак и меко казано странни колесни арки. Псевдосъстезателната предна броня е украсена със сплитер, а фамозните "ноздри" на радиаторната решетка са станали приблизително три пъти по-големи. Къде и от кого точно е направен този Х5, не се уточнява, идеята за доработката също е неизвестна. Може би персонализаторът има собствено чувство за стил или просто искаше да пресъздаде някоя от количките на Hot Wheels, запазвайки пропорциите на оригинала. Но би било по-добре, ако насочи енергията в друга посока.