В наши дни, освен че е модерно, е важно, почти всеки един нов автомобил да направи поне една обиколка на пистата Нюрбургринг, като част от разработките си. Независимо дали този тест има чак такова значение, или не - всички са на Нордшлайфе, за да изпробват машините си в най-екстремни условия.
От друга страна, Зеленият Ад определено е важен за производителите на спортни хиперколи като Bugatti. Все пак, компанията предлага ексклузивни модели с уникална динамика и спортно поведение, като легендарното трасе определено е добро мерило за работата на инженерите. Това е и причината производителят да тества регулярно настоящите и бъдещите си модели, като част от процесите по разработка именно на Нюрбургринг.
И тъй като явно изглежда досадно да го правят с един автомобил, от Bugatti закараха 4 уникални машини "на терен" с ясната цел да открият перфектната настройка на окачванията им. Това, което е може би най-скъпата тестова флотилия в света, със стойност близо 20 милиона евро, включва Centodieci (8 млн. евро), Divo (5 млн. евро), Chiron Pur Sport (3 млн.) и Chiron Super Sport 300 + (3,5 млн. евро).
Да, сумата изглежда впечатляваща точно колкото и въплъщението й в тези машини. Според Bugatti, причината е повече от основателна: "Искаме да постигнем възможно най-добрите настройки на шаситата за нашите клиенти, както за ежедневни ситуации, така и в условията на шофиране при екстремни условия".
Нюрбургринг е може би най-предизвикателната писта на света, с необичайна топография и идеалната среда за екстремни тестове - 33 леви и 40 десни завои, 17-процентови качвания и спускания, денивелация от 300 метра и дължина от близо 21 километра.
По време на обиколките, инженерите следят внимателно цялостното поведение на автомобила, след което резултатите се оценяват и изпращат на екипа по разработки, който, ако е необходимо, да оптимизира допълнително нещата.
Повече снимки от "парада на суетата" на Нюрбургринг, вижте в галерията: