Каквото и да си говорим за технологии и динамика, ясно е, че именно дизайнът е този, от който в най-голяма степен зависи успехът на един нов автомобил. Линии, пропорции и въобще цялостният външен вид са определящи дали една кола ще се приеме от пазара или не.
Периодично автомобилните производители създават сходни естетични основи за бъдещите си модели - дизайнерски езици които понякога са успешни и издържат доста време, докато при други очакваната връзка с потенциалните клиенти просто не се получава.
В галерията ни днес ще ви представим 9 автомобила, с които бе започната нова дизайнерска визия на производителите им, която се използва (или ще се) от всички излезли след тях модели. Интересното е, че някои от моделите са представени преди няколко години, което означава, че дизайнерите са си свършили работата доста добре. Други пък тъкмо излизат и оценката за тях ще е видна след време.
9 автомобила, които преобразиха марките си (ГАЛЕРИЯ):
Новият дизайн на Opel, дебютирал с Mokka, определено е по-свеж и грабващ окото отколкото досегашния. Двете му основни характеристики са Opel Vizor – черната решетка без въздуховоди (напомняща за тази в легендарната Manta), както и Opel Pure Panel – двата свързани екрана в салона, с 12-инчов размер на инструменталното табло и 10-инчов за мултимедията.
В същата конфигурация ще излязат обновеният Crossland (макар и само с Opel Vizor), ревизираният Grandland, който подобно на останалите кросоувъри ще загуби буквата „Х” от края на името си, както и следващата Astra.