Каквото и да си говорим за технологии и динамика, ясно е, че именно дизайнът е този, от който в най-голяма степен зависи успехът на един нов автомобил. Линии, пропорции и въобще цялостният външен вид са определящи дали една кола ще се приеме от пазара или не.
Периодично автомобилните производители създават сходни естетични основи за бъдещите си модели - дизайнерски езици които понякога са успешни и издържат доста време, докато при други очакваната връзка с потенциалните клиенти просто не се получава.
В галерията ни днес ще ви представим 9 автомобила, с които бе започната нова дизайнерска визия на производителите им, която се използва (или ще се) от всички излезли след тях модели. Интересното е, че някои от моделите са представени преди няколко години, което означава, че дизайнерите са си свършили работата доста добре. Други пък тъкмо излизат и оценката за тях ще е видна след време.
9 автомобила, които преобразиха марките си (ГАЛЕРИЯ):
Заедно с Mazda 6, представеният през 2012 г. CX-5 лансира фамозния KODO (душа в движение) дизайн на японската марка. Успехът бе толкова голям, че дори и в наши дни Mazda продължава да разчита на тази естетическа база, макар и постоянно еволюираща.
Дизайнът на актуалните модели на японците става все по-изчистен отвън, а интериорите са още по-семпли, без да натоварват водачите с безкрайно много контролни бутони.