Каквото и да си говорим за технологии и динамика, ясно е, че именно дизайнът е този, от който в най-голяма степен зависи успехът на един нов автомобил. Линии, пропорции и въобще цялостният външен вид са определящи дали една кола ще се приеме от пазара или не.
Периодично автомобилните производители създават сходни естетични основи за бъдещите си модели - дизайнерски езици които понякога са успешни и издържат доста време, докато при други очакваната връзка с потенциалните клиенти просто не се получава.
В галерията ни днес ще ви представим 9 автомобила, с които бе започната нова дизайнерска визия на производителите им, която се използва (или ще се) от всички излезли след тях модели. Интересното е, че някои от моделите са представени преди няколко години, което означава, че дизайнерите са си свършили работата доста добре. Други пък тъкмо излизат и оценката за тях ще е видна след време.
9 автомобила, които преобразиха марките си (ГАЛЕРИЯ):
Почти сме сигурни, че ако замаскираме изцяло новото лого на Kia върху колата, трудно бихте могли да познаете на кой производител е дело електромобилът. EV6 ще служи за вдъхновение на бъдещите електрически коли на корейците, които ще бъдат естетически доста различни от машините с конвенционални двигатели и ще имат доста авангарден дизайн.
Между другото, новият Kia Sportage, който е близък родственик с Hyundai Tucson, също обещава да представи нова ера по отношение на визията. Ще видим дали е така след дебюта му, който ще е доста скоро…