Каквото и да си говорим за технологии и динамика, ясно е, че именно дизайнът е този, от който в най-голяма степен зависи успехът на един нов автомобил. Линии, пропорции и въобще цялостният външен вид са определящи дали една кола ще се приеме от пазара или не.
Периодично автомобилните производители създават сходни естетични основи за бъдещите си модели - дизайнерски езици които понякога са успешни и издържат доста време, докато при други очакваната връзка с потенциалните клиенти просто не се получава.
В галерията ни днес ще ви представим 9 автомобила, с които бе започната нова дизайнерска визия на производителите им, която се използва (или ще се) от всички излезли след тях модели. Интересното е, че някои от моделите са представени преди няколко години, което означава, че дизайнерите са си свършили работата доста добре. Други пък тъкмо излизат и оценката за тях ще е видна след време.
9 автомобила, които преобразиха марките си (ГАЛЕРИЯ):
Вярно е, че Peugeot 508 въведе най-новият дизайнерски език на марката, но е очевидно, че новият 308 изцяло преправи и промени естетическото предложение.
Компактният френски модел е триизмерна и доста ефектна челна решетка, която се слива с фаровете, като добави няколко нови нотки, сред които приличащите на лъвски нокти задни светлини. Това е и моделът, с който дебютира новото лого на Peugeot.