IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Няколко ключови въпроса (и отговора) за трансмисията

Трябва ли да се подгрява вариаторът и защо са нужни виртуалните скорости - какво казват експертите

"На хората, в крайна сметка, не им трябва да знаят как работи един компютър. Повечето от тях дори не си представят и как работи скоростната кутия в един автомобил, но това не им преча да го карат". Това са думи на Стив Джобс, които много точно описват разбиранията на повечето хора по света за един от най-важните агрегати в автомобила - трансмисията. Самото име на този елемент идва от латинската дума "transmissio" (предавка, превключване), като това е съвкупност от агрегати, служещи за предаване на въртящия момент на водещите колела. Какво обаче трябва да се знае за нея?
  
  
Ключови въпроси (и отговори) за трансмисията (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #7
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Гост ( преди 2 години )
    За да сме точни, някои електромобили като Порше имат скоростни кутии с 2 скорости, защото иначе и с 300 к.с. не могат да вдигнат даже 200 км/ч. За съединител може и да нямат някои, но големия въртящ момент съсипва редуктора както ДВГ съсипва съединителя. Иначе е много лесно да пишеш глупости и лъжи, но е трудно да седнеш и да четеш.
  • #6
    7 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    За да сме точни при електромобила имаме едностепенен редуктор, играещ роля на скоростна кутия и даже нямат и съединител. Супер яко :)
  • #5
    5 rate up comment 8 rate down comment
    Гост ( преди 2 години )
    Нямал бил скоростна кутия - а с какво се предава на колелата движението от електромотора? Дали е 1 или 2 скорости, пак е скоростна кутия, защото има предавателно число. Такъв лъжец като теб, трудно се намира.
  • #4
    8 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Най-добрата скоростна кутия е тази на електромобила - просто няма такава, супер надеждно :)
  • #3
    4 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Вариаторът е най-икономичен, при положение, че си с лек крак.Със сигурност е най-икономичен в градско каране.Проблем в Бг е че няма читави сервизи за такива автомати.Ако искаш такъв остава само Субаруто, а те започват от 5000 лв на старо.
  • #2
    10 rate up comment 0 rate down comment
    Вин ( преди 2 години )
    Вариаторите си имат фирми производители, а не марки автомобили по предназначение, което да определя ремък или верига! Jatco например са доставчици на Нисан и са с верига.
  • #1
    10 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Докога ще развявате мита, че вариаторът е икономичен? Заради голямото тр//.иене това е една от най-неикономичните трансмисии, което се доказва и на практика. Има една-единствена причина да се вгражда - ниска цена.