IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi електрифицира и "Байерн"

Компанията изгради 21 зарядни станции на стадиона на германския шампион

Германският производител Audi и футболният шампион на страната "Байерн" инсталираха 21 зарядни станции за електрически превозни средства на стадион "Алианц Арена" в Мюнхен. Проектът предвижда инфраструктурата постепенно да бъде разширена с възможност за зареждане на електрически превозни средства и в други зони от спортния комплекс.


Audi e-tron GT, Байерн


Три от звездите на "Байерн" (отляво надясно) - Лерой Сане, Мануел Нойер и Роберт Левандовски, позират до една от зарядните станции заедно с новото Audi e-tron GT.


Сътрудничеството между "Байерн" и Audi в областта на електрификацията и мобилността стартира още през миналата година. Повечето от футболистите от първия тим и ръководството вече използват модели с изцяло електрическо задвижване като Audi e-tron или Audi e-tron Sportback, а съвсем скоро ще има бъдат предоставени и първите Audi e-tron GT1.

Audi и "Байерн" вече инсталираха 38 зарядни пункта на тренировъчната база на тима, като те бяха свързани с електропреносната мрежа още в края на лятото на 2020 година, когато стартира и сезонът в Бундеслигата. Със залагането на електромобили футболният клуб намали средните нива на вредни емисии на своя автомобилен парк под 95 грама CO2/км

Самото сътрудничество между автомобилния производител и най-успешния германски футболен клуб стартира още през 2002 година. А 9 години след това Audi стана и акционер в "Байерн". Сега компанията разширява инфраструктурата си от зарядни станции с помощта на футболния клуб. До момента Audi е изградила 220 000 терминала в общо 26 държави от цяла Европа.

Снимка: Audi

0 от 500
  • #4
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Мхм ( преди 2 години )
    Ще ти се бро, обаче M8 Competition не може да изяде Тайкан до 260. Натам идва ограничителят. Не искам да се сещам какво масово отчаяние ще започне когато 400+ км/ч сток кола почне да се появява по драг пистите с времена ниски осмици и седмици... Макларъни и осмаци с огромни гуми и парашути стават излишни и собствениците им си хвърлят шапките по асфалта. Просто няма смисъл. Да, за Roadster 2 иде реч.
  • #3
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Бате, бате, това май е в нечии сън дето го пишеш.
  • #2
    4 rate up comment 3 rate down comment
    до 2 ( преди 2 години )
    Мога да ти кажа по монтажите на станции на софийски баровци - вземат една от любопитство (i-Pace, EQC, iX3, E-Tron) и става така, че в ежедневието не се качват на друга. Много по-приятно се кара, супер за задръствания и много бяга, изпреварваш за едно мигане. Други взимат i3, ID.3 и подобни на жените си и после жените им не могат да се вредят :D А e-Tron GT с двете си предавки и 800-те волта е КЪРТАЧ бате. Викаш ей ся го хванах и той включи втора и е вече с 260 бате, бате! Урудска работа!!
  • #1
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Ами те са задължени да ходят с Ауди по събития свързани с *** (тренировки, мачове)., с други думи са им сложили станции да си зареждат колите като ходят до стадиона. Извън това, могат да карат каквото искат. Та ми е люботино колко от тях биха позлвали тези коли осеен за клубните събития.