Логото на германския производител Audi е на фланелките на 28-кратния шампион по футбол на Германия Байерн Мюнхен от близо две десетилетия. Това ще остане така и занапред, след като Audi удължи спонсорския си договор до 2029 г.
Хилдегард Вортман, директор на продажбите и маркетинга на Audi и Карл-Хайнц Румениге обявиха, че основният фокус на сътрудничеството между двете страни ще бъде иновативният маркетинг и електрификацията. Също така през настоящата година всеки от играчите на Байерн ще получи изцяло електрически e-tron.
Автомобилното партньорство предвижда всяка от звездите на клуба, както и официалните лица, да карат модели на Audi. За цялата гама от автомобили, предоставени на клуба, е договорено максимално ниво от 95 гр. СО2/км за целия срок на договора. Това се равнява на законовите изисквания за гамите на производителите, които важат от началото на годината.
Audi ще предлага зарядни станции и пробни шофирания на стадиона, в базата на клуба и на тренировъчните площи. Марката е акционер в Байерн Мюнхен с дял от 8,33 процента. За придобиването му бяха платени 90 милиона евро.
През май 2019 г. Байерн Мюнхен обяви, че BMW окончателно отпада като възможен спонсор. Според клуба провалът на преговорите се дължи на липсващо доверие между страните за бъдещо партньорство. Евентуалната сделка предвиждаше не само спонсорство, но и изкупуване на дела на Audi в клуба и подкрепа за баскетболния отбор на Байерн.
Снимки: Audi