Поколението B7 на Volkswagen Passat всъщност не е напълно нов модел, а сериозна преработка на предишната генерация на модела - B6. Той се появи на пазара през 2010 година, като при него бяха отстранени много от проблемите на предшественика му, който си беше заслужил много критики.
Недостатъците на B6 бяха най-различни, като се започне от ръчната спирачка и окачването, премине се през част от моторите и се стигне до скоростната кутия DSG, която всъщност е виновна до голяма степен за лошата слава на модела. Повечето от тези слабости, но не всички, бяха отстранени при B7, който сега е сред най-търсените седани от този клас на пазара на употребявани автомобил.
Какво да очакваме от VW Passat (B7) на старо (ГАЛЕРИЯ):
За модела се предлага и 1,4-литров TSI мотор със 120 к.с., при който проблемите са различни. Веригата бързо се разхлабва, но пък разходът на масло се появява по-късно (и по-рядко), отколкото при другите два бензинови двигателя.
Най-уязвимото място е интеркулерът. Всички бензинови мотори обаче претърпяма модернизация през 2013 година и като цяло станаха много по-надеждни.