IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen Passat (B7) на старо - какво да очакваме?

Въпреки някои проблеми с моторите и с DSG-кутията, този модел се радва на висока популярност

Поколението B7 на Volkswagen Passat всъщност не е напълно нов модел, а сериозна преработка на предишната генерация на модела - B6. Той се появи на пазара през 2010 година, като при него бяха отстранени много от проблемите на предшественика му, който си беше заслужил много критики.

Недостатъците на B6 бяха най-различни, като се започне от ръчната спирачка и окачването, премине се през част от моторите и се стигне до скоростната кутия DSG, която всъщност е виновна до голяма степен за лошата слава на модела. Повечето от тези слабости, но не всички, бяха отстранени при B7, който сега е сред най-търсените седани от този клас на пазара на употребявани автомобил.

Какво да очакваме от VW Passat (B7) на старо (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #17
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Пиене на кафе по сервизите ежемесечно!!!
  • #16
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Тъй де ( преди 1 година )
    Кви км,аз в бг въртя по 50000 км годишно с Пасат б5,5 2,8 бензинка автомат, ами здраво добиче е , в сервиз само за накладки влиза. Тия новите пасати нещо мекошави ми изглеждат и дървено окачване имат
  • #15
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    До #12 Сигурен ли си? Я отвори autodata и провери! Има и бензинов и дизелов двигател 2000 кубика.
  • #14
    2 rate up comment 8 rate down comment
    .. ( преди 2 години )
    грозна тотално безсмислена кола скучна много поне малка да беше за паркиране и се чупи много особено ако е автомат забравяш за каране
  • #13
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Конумрел ( преди 2 години )
    Дизела си е катраник!!!
  • #12
    13 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Само за сведение: Работя на 65 км. от града,в който живея и пътувам със служебен антомобил. 22 дни по 130 км.прави 2860 км. По 12 месеца е 34320 на година.Това е абсолютни минимум от разстояние,което изминавам а почти ежедневно с чиста съвест мога да прибавя още 30-40 км.Така че да вярваш на 150 000 километрови 15 годишни кошници е меко казано пълна глупост от стран на този,който го прави!
  • #11
    14 rate up comment 4 rate down comment
    Почти ( преди 2 години )
    Какво да очакваме? Ами проблеми, проблеми, проблеми. Не си взимаш кола а дертове и много разходи по сервизите и там няма да знаят как да я поправят и ще ви я дочупят допълнително.
  • #10
    10 rate up comment 1 rate down comment
    глас от тъдява ( преди 2 години )
    Бай Пешо пак е зяпал обяви от Горубляне, само там може да намериш 10 годишна дизелова със 150 хил км . Миналата година навъртях 27 000км, хем имаше карантини , затворени пътища, стояхме 3 месеца в къщи ...
  • #9
    22 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Пешо, какви 100.000-150.000 км за близо 10 годишен Пасат? Особено ако е дизел "нов внос" няма и хипотетичен шанс да е под 300.000 км. Никой нормален западноевропеец не си купува дизел, ако ще върти по 10-15.000 на година.
  • #8
    14 rate up comment 14 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Статията е пълна боза.Карал съм 3г. В7 1,6 tdi 105 коня и съм сменил една подгряваща свещ за 40 000 км.Няма проблеми със съединител тъй като е твърд при 1.6 tdi и ангренажния ремък се сменя на 220 000 км.Ако се вземе на прилични км е супер.