IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota не се отказва от двигателя с вътрешно горене

За японнците хибридите си остават основната опция за намаляване на вредните емисии

Много от автомобилните производители обявиха скорошен пълен отказ от двигателя с вътрешно горене в полза на електрическите силовия агрегат, но има и такива компании, които не споделят това мнение. Сред тях е и лидерът по продажби сред марките в световен мащаб Toyota.


Toyota Supra


Японската компанията не се отказва от прехода към електромобили, но ще заложи на по-консервативен и съответно по-продължителен преход. От Toyota обявиха, че за достигане на въглеродна неутралност важна роля ще продължат да играят хибридите - както стандартните, така и зареждащите се (PHEV), а също така и автомобилите с водородно задвижване.

Според американското представителство на марката, все още е много рано да се говори за отказ от двигателя с вътрешно горене. Разчетите на марката показват, че през 2030 година не повече от 15% от продажбите на Toyota в САЩ ще се падат на електромобили (BEV) и водородни модели (FCEV). В същото време компанията ще е електрифицирала 70% от продадените автомобили на Lexus и Toyota, което означава, че повечето от тях ще бъдат именно хибриди.


Toyota RAV4


В световен мащаб Toyota очаква след 9 години да продава около 8 млн. електрифицирани превозни средства, като не повече от тях 2 млн. от тях ще бъдат BEV и PHEV. А това означа, че в обозримо бъдеще компанията няма как да се лиши от двигателите с вътрешно горене, които ще продължат да играят основна роля в предлаганите от нея модели.

Снимки: Toyota

0 от 500
  • #22
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Аз ( преди 2 години )
    Те и Нокиа, не се отказваха от цифрените копчетата на телефоните си.....
  • #21
    1 rate up comment 1 rate down comment
    bo ( преди 2 години )
    Или водород или хибрид. Другото е не до там ефективно! Дано внедрят водорода. Зареждаш си като на газ и си джиткаш. С тез електрички,едно малък пробег особено на студено, второ зарядни, късе ги има къде не. ако тръгнеш на дълъг път трябва да планираш престои и то с часове предполагам, а не дай си боже нещо спешно ти се наложи и нямаш батерия.....2-3 пъти повече пари за ненадежна техника...
  • #20
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Като почнат да им намаляват продажбите друга песен ще запеят.
  • #19
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Това е очевидното решение. За германците е лесно - продават коли на регулиран пазар. В Европа ще купуваме ID-та, щот са новите голфове и са евтини - де не сме дали по 100 бона. Ама има хора дето имат мозък в главите си извън ЕС. А иначе ще правят електрически и ще ни ги лъзгат по 90 бона, ама ние няма да ги купуваме, щото друго си е германското.
  • #18
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Мхм ( преди 2 години )
    Мнението е като г.за - всеки го има. Но промишлена батерия с твърд електролит, вече е факт. Може да бъде зареждана и разреждана минимум 10 000 пъти, без да загуби капацитет. 100% зареждане до 20 минути. В момента текат патентни процедури. Факт са и конопените батерии. Създава се подобен на графен материал от отпадъчни конопени влакна за една хилядна от цената. 8 пъти по-мощни от литиевите! Довииииждане, довиииждане!
  • #17
    2 rate up comment 6 rate down comment
    Jiji ( преди 2 години )
    Казал съм го и пак го казвам -бъдещето е в хибридите ,а не в тролеите ,щом и мнението ми се препокрива с това на най-големия автопроизводител съм доволен ,японец *** няма
  • #16
    2 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Ако не са японците и американците германците още да маат с ч.у..-к.а и менгемето
  • #15
    2 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Ако не са японците и американците германците още да маат с ***.
  • #14
    7 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Ами хаде да се посмеем: 2021 RAV4 Prime - 42 мили на ток с 94 MPGe, 600 мили на бензин с 38 MPG,2021 BMW 330e - 23 мили на ток с 75 MPGe, 320 мили на бензин с 29 MPG.Ха-ха-ха! Японския СУВ харчи 30% по-малко от немски седан. Еми това ако не е технологична доминация, не знам какво е.
  • #13
    6 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    За електричките германците купуват батерии от японците - Санио,Панасоник или от корейците ЛГ. Други въпроси имаш ли?