IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Skoda разкри и базовата Fabia

За 14 215 евро клиентът получава стоманени джанти и ръчно отваряне на задните прозорци

Всеки път, когато някой производител показва нов модел, той бива представен в спецификация с богато оборудване. Това е напълно логично решение, защото автомобил за 20 000 евро изглежда доста по-добре от такъв за 15 000 евро.


Skoda Fabia - базова версия


От друга страна, голяма част от клиенти избират по-евтините варианти, тъй като включването на допълнителни опции увеличава цената. И понякога тя достига до тази на модел от по-висок клас. Такъв е случаят с хечбек от клас супермини, при който добавянето на различни системи и оборудване се изравнява по цена с компактен автомобил.

Преди седмица Skoda показа новата Fabia, която изглежда много привлекателно с алуминиевите си джанти, LED-фаровете и впечатляващия цвят Orange Phoenix. Сега обаче на конфигуратора на чешкия сайт на марката се появи и вариантът с най-ниско оборудване. Той е с бяла боя, халогени за дългите светлини и 15-цолови стоманени джанти.


Skoda Fabia - базова версия


В салона има аналогов приборен панел вместо цифров, а екранът на информационно-развлекателната система е по-малък и е обграден от бутони. Управлението на климатика също става с бутони, а задните прозорци се отварят с ръчки. Този вариант е с 5-степенна механична скоростна кутия, като липсва централен подлакътник, а задната седалки не може да бъде разделяна.

Цените на базовата Fabia започват от 363 800 крони, което е 12 856 евро при ниво на оборудване Ambition. За тази сума клиентът получава 1,0-литров TSI двигател със 95 к.с.

Още снимки на базовата Skoda Fabia - вижте в галерията:

Снимки: Skoda

0 от 500
  • #8
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    #7 виждам че си запознат с технологиите на фабия... само, че пропускаш някои "дребни" подробности - първо новата фабия е на най-новата MQB A0 platform на която е и поло, двигателната гама е с последните варианти на тси двигателите, който са доста прилични. Иначе да не развалям плюенето - скапана скапана фабия и октавия и ... каквото друго те дразни по необяснима причина :D
  • #7
    4 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Базова фабия с технологии от преди 20г. 26к, базова октавия 3 цилиндъра 33к, ми карайте си ги. Като гледам само киа сийд запази 4R двигателите в този клас.
  • #6
    7 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    #5 как е по-универсална? Освен, че цялостно окачване и двигател е години по-назад от тези на фабията, вътре също ще има огромни разлики в усещането за евтинджос..
  • #5
    11 rate up comment 6 rate down comment
    Алексей ( преди 1 месец )
    Дачия седан с фабрична газ и 100 коня и второто ниво със стоманени джанти е 24 000 лв и е малко по-универсална кола от Фабия.
  • #4
    8 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    еми няма изненада - добре оборудвана с хубав мотор - около и малко над 30к
  • #3
    1 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    hahazakrivaievtinoto prodavat skupo
  • #2
    11 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Базова Дачия Сандеро с климатик по конфигуратора е 20 800, което е с 5000 по-малко от Шкодата, ако това ще е цената и за България. Има разлика в двигателите обаче - 100 срещу 65 к.с. Ако се вземе Дачия с по-мощен мотор цените горе-долу се изравняват. На мен Шкодата по- ми харесва как изглежда, но пък познати, които са карали и двете твърдят, че Дачиите са по-добри коли от Шкодите в тоя клас.
  • #1
    12 rate up comment 12 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Дачията май си заслужава доста повече за тея пари.