IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Нова Skoda Octavia или премиум-модел на старо?

Ето 5 алтернативи на цената на популярния чешки модел

Един от най-популярните модели в Европа е новото поколение на Skoda Octavia, което излезе преди около година. Подобно на предшествениците си, този автомобил също почти веднага успя да се утвърди на пазара, като за това помагат съвременният му външен вид, богатото оборудване, богатият избор от двигатели, допълнителни опции и сравнително достъпната цена.

При новата Octavia цените стартират от около 18 000 евро и стигат до близо 2 пъти повече в зависимост от задвижването и оборудването на модела. Средната цена е около 25 000 евро или 50 000 лв. Какви алтернативи има чешкият модел на пазара за употребявани автомобили за тази сума?

5 алтернативи на новата Skoda Octavia (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #30
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Шкода ОСтавиЯ ( преди 7 месеца )
    В момента шофирам цитираната в статията Шкода- служебна. Най-високото ниво на оборудване, автоматик. Пластмаса с ниско качество навсякъде, некомфортна возия, много минуси и технически причини поради които посещавам сервиза често. Ще ви го кажа като човек, който не разбира от техническата част- НЯМАМ никакво самочувствие, че шофирам готина нова кола.
  • #29
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Иван ( преди 7 месеца )
    До коментар 34:карал съм 3 чисто нови шкоди,две фабии и една ойтавия, шумоизолацията е трагична, материалите са твърди пластмаси, на вид са ги докарали, но качеството не отговаря на цената, личния ми автомобил е ауди А6 4F,нямат база за сравнение освен по-модерния интериор на шкодата всичко друго е леш
  • #28
    11 rate up comment 7 rate down comment
    v-1 ( преди 7 месеца )
    Как може да сравнявате Шкода с Дачия, леле-мале... Тук наиситна има хора, които не знаят къде се намират. А повечето коментиращи не са влизали в нова кола, та камо ли да я карат.
  • #27
    4 rate up comment 8 rate down comment
    Алексей ( преди 7 месеца )
    Октавия за 20 хил евро е мноооого за нещо дето не струва толкова, за мен. Бих си взел 4 годишна на 100 хил км за 10 хил евро. Или ще си взема нещо ново за 30 000 лв. И да, за 15 хил евро бих предпочел 4 годишна Це-класа или Ауди А4. Според моите разбирания. За евридейка обаче не бих взел скъпа кола. Като ще я търкалям като лагерница и ще ми е все тая какъв варел ще бъде, защото за 1 година по 60 км всеки ден в Бг градски условия, колата става на щайга, ако ще да е и по-висок клас.
  • #26
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    до 26: правиш ли разлика между мениджър и търговски представител? Повечето мениджърски коли се ползват само за лични нужди и рядко надхвърлят 75 хил. на 3 г. Освен това мениджърски модели има всякакви - зависи колко голям мениджър си и колко е богата компанията. И Шкоди има, и Пасати, и Рена.
  • #25
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Значи тука колегата много хвали Рав4 новия модел. Колега напиши в гугъл "Разобрали Rav4!" и гледай за какво качество си говорим, ала лада веста.. пълен потрес.
  • #24
    1 rate up comment 0 rate down comment
    до 28 ( преди 7 месеца )
    Не ми пука за ГЕРБ но това с БВПто на глава е много евтина манипулация проверка за 2007 показва че Румъния е доста пред нас още тогава
  • #23
    5 rate up comment 14 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Кой нормален човек ще даде 50 к за шкода?. Като искаш нова Октавия - купуваш най-евтината от 33 хил. Като искаш да се дуеш - купуваш някаква по- така, ама за 20. Аз лично не смятам, че при нашите доходи има особен смисъл да се дават повече от 5 хил. 20 години пътувах до работа 40 км в едната посока, винаги съм карал евтини коли и само веднъж ми се счупи хидравликата на волана, ама пак стигнах. Тъй че тия легенди колко е изгодно да си купиш нова кола ако пътуваш, не на мене.
  • #22
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Вин ( преди 7 месеца )
    До 8. Самото започване на поста ви с това, че причислявате въпросните модели към "мениджърските" коли, приключва претенцията ви за компетентност! А, истинските мениджърски автомобили на 3 години са на по триста хиляди км., които са в нашите автосалони лъснати, полирани, "превъртени" и готови за "бизнесмени" с кръчмета, скара-бира, заложни къщи и "девойки" край пътя!
  • #21
    5 rate up comment 4 rate down comment
    DE ( преди 7 месеца )
    Един въпрос - къде в тази статия видяхте премиум автомобил? Всички представени коли са си шир-потреба в Германия. Обикновено се карат от търговски представители или др. служители, които минават по доста километри на година, ако са служебни. Ако са лични, не са нищо особено. Мениджърите карат по-висок клас автомобили. А ако искаш да впечатлиш с кола ти трябва поне Ауди А6, А7, А8, БМВ 5, 6, 7 или Мерцедес от Е клас нагоре и пак не е сигурно, че някой ще му обърне внимание.