IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Skoda Kodiaq получи преработен дизайн и по-мощен мотор

При топ-версията RS бензинов двигател заменя досегашния дизел

Първият кросоувър на Skoda - Kodiaq, беше представен през 2016 година и сега претърпя основен фейслифт. Дългият 4,7 метра модел получи нов дизайн и оборудване, както и по-мощни двигатели.


Skoda Kodiaq


Промените във външния вид засягат основно предната част на кросоувъра, където са се появили нови главни светлини с разделени светодиодни модули за дългите и късите фарове. Като опция те могат да бъдат матрични, като под тях са разположени халогени срещу мъгла. Задните светлини са по-тесни и получават "кристален" дизайн.

Броните на Kodiaq са с нова форма и получават метални елементи. Отзад е поставен нов черен гланциран спойлер, който в комбинация с релефния капак, различния наклон на решетката на радиатора и новите джанти с размери от 17 до 20 цола подобрява аеродинамиката на модела.


Skoda Kodiaq


В салона са поставени нови декоративни елементи, ергономични седалки с отопляване, вентилация, електрическо управление и масаж. В зависимост от версията върху седалките може да бъде поставен само плат, само кожа или комбинация и от двете. Предлага се и еко-вариант от преработени растителни суровини.

Нов е многофункционалният волан, който в базовите версии е с две спици, а във високите нива на оборудване - с три, но вече като опция. Стандартно този вариант се предлага само за модификациите SportLine и RS.


Skoda Kodiaq

Клиентите могат да избират между три мултимедийни системи със сензорен екран с диагонал 9,2, като те постоянно са свързани с интернет с помощта на eSIM и поддържат Android Auto и Apple CarPlay, а също така и гласов асистент Laura, разбиращ 15 езика. Като опция се предлага изцяло цифров приборен панел с размер 10,25 инча, който може да бъде оформен по 4 начина (при Kodiaq SportLine и RS те са 5).

В Европа основната гама на обновения Skoda Kodiaq включва два бензинови и два дизелови агрегата от поколението Evo - 1.5 TSI (150 к.с.), 2.0 TSI (190 к.с.), 2.0 TDI (150 к.с.) и 2.0 TDI (200 л.с.). Най-малкият двигател е достъпен само с предно предаване, като се съчетава с 6-степенна механична скоростна кутия или 7-степенна DSG.


Skoda Kodiaq

За всички оставалите версии автоматичната трансмисия е задължителна, като единствено по-слабият дизел със 150 к.с. е с предно предаване. Другите два мотора във всички варианти са съчетани със задвижване на четирите колела.

На върха на гамата е Skoda Kodiaq RS, при която 2,0-литровият турбодизел е сменен с 2,0-литров бензинов турбомотор с 245 к.с. - същия като при у Octavia RS. Моторът е по-лек с 60 кг., като се съчетавана с олекотена с 5,2 кг. трансмисия. Динамичните характеристики не се разкриват.

Още снимки на обновения Kodiaq - вижте в галерията:

Като цяло, рецептата на RS-модела не е променяна. Тя включва 20-цолови джанти, гланциран черен интериор, спортни седалки и червени линии в салона. Освен това, спортният вариант е с по-богато оборудване, което включва задвижване на четирите колела, матрични светлини и виртуален приборен панел.

Снимки: Skoda

0 от 500
  • #13
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Ясно, че ще е по-евтино отколкото в Ауди. Важното е, че всичко в Шкода е един клас нагоре от все японско.
  • #12
    3 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Може да я набъкат с повече екстри и от кю7, но това не е, най-важното. Просто нищо няма да работи, като в аудито, като тръгнеш от мултимедията, през скоростите, поведение на пътя, спирачки, материали в салона, стъкла, окачване, фаровете може да са матрични, но не светят като тези в ауди. Просто с всеки допир с всичко в колата се усеща евтино
  • #11
    4 rate up comment 10 rate down comment
    Киро ( преди 4 седмици )
    Шкодичка..скучна, но за сметка на това вече и скъпа. Предпочитам премиум марка на 2 години, вместо нова шкодичка. И по-готина и по-кеф прави, а и цената по-бавно пада.
  • #10
    6 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Шефовете им се канеха да подобрят качеството, за да се преборят за клиентите на Хюндай и КИА. Доста има да подобряват.
  • #9
    11 rate up comment 1 rate down comment
    Sas ( преди 4 седмици )
    Иначе Кодиака не е лош автомобил, надежден и просторен. Просто има и по-хубаво, но по-скъпи.
  • #8
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Sas ( преди 4 седмици )
    До коментар по-долу, че техниката е същата като в по-скъпи марки - ами не е! Минах от Кодиак на Q5 на същите години и са същите характеристикити и екстри. Еми нищо общо, автоматиките (чистачки, фарове, навигации, темпомати) работят в пъти по-добре в Аудито. По-умни са, по- добре настроени и макар и малки разлики тук таме, цялостно разликата е съществена.
  • #7
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Чичовото ( преди 4 седмици )
    Напишете нещо сами...Превеждате от руските сайтове и другжо не можете!
  • #6
    3 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Много са комични тея RS версии. Имат мощност на обикновените модели на другите производители.
  • #5
    5 rate up comment 8 rate down comment
    Малилей ( преди 4 седмици )
    Сбирщайн за много пари.
  • #4
    6 rate up comment 3 rate down comment
    до 3 ( преди 4 седмици )
    Тос пък 7 скорости малко ли ти се струват че и още искаш това да не ти е Ауди Q7