IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi Q7 на старо - какво да очакваме?

Кросоувърът е надежден и комфортен, но изисква добро отношение от собственика

Audi Q7 се появи през 2005 година, като първото поколение на модела си заработи добра репутация. То се задържа на конвейера 10 години, което е доста дълъг период за германски премиум-модел.


Audi Q7


През 2015 години излезе втората генерация, която остана без могъщия V12 дизелов мотор. Затова пък в гамата за първи път се появи 4-цилиндров двигател - бензиновият 2.0 с турбо. Луксозният кросоувър се предлага също така и с бензинови и дизелови хибриди, като и в S-версии с V8 - бензин и дизел.

Второто Audi Q7 вече има сериозен стаж на пазара на употребявани автомобили, като най-често срещаната версия е с 3,0-литров дизел, развиващ 272 к.с. На сравнително висока популярност се радва и модификацията с бензинов 3.0 TFSI с 333 к.с. Всички варианти са с автомат и постоянно задвижване на четирите колела. За какво трябва да се внимава при избора на този модел, посочват експертите от изданието ZR.


Audi Q7 на старо - какво да очакваме? (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #15
    21 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Тегло над два тона - да, тежко е. Разход 6 литра - не е вярно. В офроуд форума казват - 9 литра до над 15 литра. Въздушното окачване не увеличава просвета, а само повдига купето /просвета се мери до най-ниската точка, което е диференциала/, въздушното окачване не помага, а вреди на офроуда. Освен това, при въздушно окачване, вдигнато на макс, окачването няма почти никакъв ход. Ауди кю 7 не става изобщо, ама изобщо за офроуд - дори няма бавни. По принцип това ауди е по-скоро ван, отколкото джип.
  • #14
    22 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Доста безсмислен автомобил. Тежък и голям е, непрактичен за къси разстояния и градско, харчи много, скъп е за поддръжка, има посредствена надеждност. Уж е джип ама не става за в гората. Не знам какво им харесват? За ме това е един напълно безполезен автомобил както 99% от съвременните "джипове"
  • #13
    15 rate up comment 4 rate down comment
    Зонго ( преди 3 години )
    Очаквайте здраво плащане в сервиза!
  • #12
    41 rate up comment 4 rate down comment
    Даниел ( преди 3 години )
    Проблема е, че тази кола, като я купи кварталния турбо гъзар с кредит и така се получи, че не му остане и стотинка от него за поддръжка, почва да реве какъв трошляк е тая кола. В България масово хора, които живеят в двустайни панелки си купуват коли които са, по-скъпи от жилищата им и после реват, защото са дали всички пари, които им е отпуснала банката и после нямат даже за гуми, защото съм виждал в Диана, на кола за 50к, да слагат китайски гуми. Българина е комплексар, това е цялата работа.
  • #11
    20 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    8-ми, Гошко, проблемът е,че не ги купуват хора с възможности а разни комплексар чета, които после се опитват по всякакъв начин да спестяват от обслужване и подръжка! Хората с възможности си купуват нов и си го обслужват редовно!
  • #10
    16 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Проблема с подобни коли е че не се знае кой и как я е ползвал. Иначе при редовно обслужване са доволно надеждни.
  • #9
    17 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Хората с пари предпочитат доста по-екзотични и стилни свтомобили, пък нека се развалят
  • #8
    20 rate up comment 20 rate down comment
    Гошо лашка лошо ( преди 3 години )
    Доста коментари от хора с ниски доходи и смачкани от живота, които карат 20 годишни френски таралясници. Тези коли са за хора с възможности. За тях не е проблем, че се развалят някаква неща. Нормално е кола с 20000 модула и екстри да има някакви проблеми. Проблем е когато няма лев драги зрители...
  • #7
    18 rate up comment 5 rate down comment
    Макрон с тънкия мака ( преди 3 години )
    Основният проблем на коментиращите са предимно ниските доходи и смачкания живот. Карането на 20 годишни китайски гнилочи, които видиш ли не се разваляли, няма да накара собствениците на премиум марките да съжаляват за избора си. Какво като се разваляло, нали има гаранция, а после като имаш лев е ОК. Наистина в БГ много хора без лев карат такива коли, вместо да карат дърти китайски или френски бангии, които не се развалят понеже имат 2 датчика - за маслото и водата...
  • #6
    18 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Това, което сте описали като проблеми, Ауто Билд за италиански или френски марки го наричат "ненадеждно". Но нали е Ауди...