fallback

Skoda и Seat губят статута си във VW Group

Шефът на концерна се оттегля от Надзорните съвети на двете компании

Марките Skoda и Seat за заплашени от загуба на влияние във VW Group, след като изпълнителният директор на концерн Херберт Дийс планира оттегляне от Надзорните съвети на двете компании, съобщава германското издание Handelsblatt.

Намеренията на Дийс са да се съсредоточи върху изграждането на по-силен екип в областта на разработката на софтуера, който се оказа проблем при първите електромобили от семейство ID на Volkswagen. В Seat той ще бъде заменен от сегашния технически директор на компанията Томас Шмал, а в Skoda мястото му ще заеме Мурат Аксел, който сега отговаря за външните доставки във Volkswagen.

Източници на Handelsblatt допълват, че Дийс е обезпокоен от това, че Volkswagen губи позиции в разработката на софтуери за електромобили и компанията вече значително изостава от водещите американски и китайски производители.

Оттеглянето му от прякото управление на Seat и Skoda обаче ще се отрази негативно на двете компании, смятат някои от топ-мениджърите в концерна. Те са притеснени, че през следващите години двете марки ще трябва да променят моделната си гама, за да я координират с тази на основния бранд - Volkswagen. Така ще бъде избегнато припокриването на модели, от което Seat и Skoda печелят в момента, тъй като автомобилите им са по-евтини от тези на Volkswagen и на много пазари се продават по-добре.

fallback
  • #7
    до коментар 6 ( преди 3 години )
    Какво общо имат мюсюлманите с факта, че в момента италианските и френските коли са по-качествени от немските? Къде го чукаш, къде се пука...
  • #6
    Ханс ( преди 3 години )
    До анонимния ти добре ли си.какво ниво на форд,ланча и т.н.подобро от vw.мале мале.
  • #5
    Ханс ( преди 3 години )
    Ако не е vw да обурудва шкода и сеат ще са на нивото на дачия.
  • #4
    анонимен ( преди 3 години )
    Не знам какви са марките, но като място за живот и Чехия а и все още Германия са по-добри места от Халифата Франция. Все още повечето мюсулмани в Германия са турци. Във Франция са от онези от Махреба.
  • #3
    анонимен ( преди 3 години )
    В момента, фиат, алфа-ромео, пежо, ситроен, рено са много по качествени и надеждни от фолксваген и производните им. Само шкода още поддържа някакво ниво, но и те тръгват надолу. Качеството е трагично, а лъжите и измамите на концерна продължават. Време им е да затварят.
  • #2
    анонимен ( преди 3 години )
    Фолксваген бавно вървят към фалит. Нормално. Измами, лъжи, замърсяване, остаряла политика, некадърен мениджмънт, прецакване на клиентите, номера с гаранцията, програмиран живот на възли и детайли, некачествени материали, орязване на бюджети, съкращаване на персонал, тромава бюрократична система и още много. Този концерн живее в миналото и не може да се справи с настоящето, камо ли с бъдещето. Максимум още десет години да изкара, и то, благодарение на материалните си активи. Другото е много зле.
  • #1
    анонимен ( преди 3 години )
    Не им върви в софтуера, а това е бъдещето на колите, нямат бъдеще.
fallback
Последни