fallback

Skoda и Seat губят статута си във VW Group

Шефът на концерна се оттегля от Надзорните съвети на двете компании

Марките Skoda и Seat за заплашени от загуба на влияние във VW Group, след като изпълнителният директор на концерн Херберт Дийс планира оттегляне от Надзорните съвети на двете компании, съобщава германското издание Handelsblatt.

Намеренията на Дийс са да се съсредоточи върху изграждането на по-силен екип в областта на разработката на софтуера, който се оказа проблем при първите електромобили от семейство ID на Volkswagen. В Seat той ще бъде заменен от сегашния технически директор на компанията Томас Шмал, а в Skoda мястото му ще заеме Мурат Аксел, който сега отговаря за външните доставки във Volkswagen.

Източници на Handelsblatt допълват, че Дийс е обезпокоен от това, че Volkswagen губи позиции в разработката на софтуери за електромобили и компанията вече значително изостава от водещите американски и китайски производители.

Оттеглянето му от прякото управление на Seat и Skoda обаче ще се отрази негативно на двете компании, смятат някои от топ-мениджърите в концерна. Те са притеснени, че през следващите години двете марки ще трябва да променят моделната си гама, за да я координират с тази на основния бранд - Volkswagen. Така ще бъде избегнато припокриването на модели, от което Seat и Skoda печелят в момента, тъй като автомобилите им са по-евтини от тези на Volkswagen и на много пазари се продават по-добре.

fallback
  • #17
    Марио Димитров ( преди 2 години )
    До #20 Не зная до какви хора имате достъп, и какви и колко нови автомобили карат,но моя скромен опит от 25 години като началик на гараж с между 16 и 40 автомобила показва съвсем ясно че днешните автомобили са на светлинни години от някогашните.Сега се монтират ангренажни вериги като детско ланче, изтънени бутала, клапани с ръчно регулиране, един куп ел. помпи , ремъчета м-у коляновия вал и маслената помпа (във картера) и т.н.Когато днешен Мерц стане на 20+ г. и на 500000 ми го покажи моля
  • #16
    PIP ( преди 2 години )
    Имали ли още балъци, които си мислят, че се правят качествени автомобили. 2-3 години и после ти се скапва здравето от ремонти. Без значение дали са немски, френски, японски или китайски.
  • #15
    анонимен ( преди 2 години )
    VAG произвежда части в България и е в постоянна конглокенция с Тойота за лидер в продажбите.Дразня се само на това, че европейските автомобили са основно с части от Китай, Индия, Мароко и Турция което всъщност се явява само сглобка и инженеринг.
  • #14
    анонимен ( преди 2 години )
    VAG произвежда части в България и е в постоянна конглокенция с Тойота за лидер в продажбите.Дразня се само на това, че европейските автомобили са основно с части от Китай, Индия, Мароко и Турция което всъщност се явява само сглобка и инженеринг.
  • #13
    До 19 ( преди 2 години )
    Какво тогава за теб е качество?! Кажи кой марки или концерни са качествени за тебе?!
  • #12
    До 19 ( преди 2 години )
    VAG било качество. Трябва да смениш дилъра спешно
  • #11
    До коментар #11 ( преди 3 години )
    Абе ти къде се буташ с твоя безсмислен коментар, у реката най-много ти да идеш....VW няма кой да ги бутне! VAG са си VAG = качество, не е като ония ситроенчета, рена, алфи..... и други подобия на коли!
  • #10
    Аз ( преди 3 години )
    Боли ме глокац
  • #9
    Анонимен ( преди 3 години )
    #5 ти си зле бре. От тия изброените от теб коли не стават, ти за качество говориш. Даже нема смисъл и да ги коментирам. Качество и надеждност, пълен смех
  • #8
    до хейтъра ( преди 3 години )
    Ти си много зле, първо прочети относно изискванията на ?- стандарта и за кои марки и производители се отнася
fallback
Последни