IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Peugeot 508 PSE не отстъпи на BMW M2 на "Нюрбургринг"

Френският суперхибрид успява да поддържа темпото на спортното купе (ВИДЕО)

Спортното купе M2 на BMW се смята за един от най-добрите автомобили за каране в света, като успя да постигне време под 8 минути на "Нюрбургринг". Както се вижда във видеото по-долу, уменията на шофьора са точно толкова важни, колкото и способностите на самата кола. Особено, ако тя е Peugeot 508 PSE, която явно е в състояние да поддържа същото темпо на легендарното трасе.


Peugeot 508 PSE vs BMW M2


Френският хибрид разполага с впечатляващи характеристики, като съвкупната мощност на задвижващата му система е 360 к.с. и 520 Нм. Това е съвсем близо до BMW M2, под чийто капак е поставен 3,0-литров редови двигател с 6 цилиндъра, който развива 370 к.с. и 465 Нм. Баварското купе е по-леко с 272 кг, като предлага превъзходно съотношение от тегло/мощност, но пък е със задно предаване, докато PSE разполага със задвижване на четирите колела.

Трябва да се отчетат и уменията на водача на френската кола, който през лятото време уверено дава газ, като остава спокоен и събран. Той успява да остане на опашката на бавареца почти през цялата обиколка, като допуска разстоянието между тях да се увеличи само, когато настигне други автомобили. След това той ги изпреварва и настига BMW-то.



Всъщност, единственото реално време, в което BMW изглежда има значително предимство в темпото, е на правите отсечки. Тогава бързината на M2 е от решаващо значение, докато в завоите нещата се променят.

Снимка и видео: YouTube

0 от 500
  • #19
    1 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    До 12 ако не знаеш Нисан апропо и Митсубиши все още са собственост на Рено,а Мерцедес се продаде на китайците,що се отнася до Волво,когато бяха с рено бяха ОК,после с Форд взеха да залязват,докато накрая ги купиха от малко преди окончателно да залезят от автомобилната история като Нисан от китайците от Геели. Мерцедес е глоквата която за пари се продаде на китайците.
  • #18
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Що не пуснаха първо Пежо-то? Щеше да е по-интересно!
  • #17
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Вин ( преди 4 месеца )
    'Мерцедес се усети навреме и избяга с 200 " - Пак за фактите става дума! Чия разработка е двигателят който ползват и едните и другите 1.3 с турбо и защо си го менкат?
  • #16
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    не се карайите. Като цяло дори самия тест е безсмилен, защото колите са в различни класове, да не говорим че 300кг разлика само ми се струват малко. Без батериите, 508 е 1600кг, и според мен още тук разликата е поне 300кг. Батериите още поне 150кг/ Ако беше 308 модела, е друга история.
  • #15
    5 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Няма логиката по-тежката кола да има предимство в завоите, явно тоя с БМВ-то не поема рискове и си кара спокойно.
  • #14
    5 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Сложили в пежото професионален шофьор срещу бмв-то в което може да има и някоя баба вътре.
  • #13
    7 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Абе дайте времето на обиколка на М2, дайте времето на обиколка на Пежото и няма какво да дъвчим коя колко може - хронометър му е майката!
  • #12
    8 rate up comment 3 rate down comment
    пропов ( преди 4 месеца )
    Точно на правите Пежото има шанс заради въртящият момент от ел. двигателя. Но БМВ то точно там му опъва ластика. В завоите тези 300 кила батерии са като отвързана котва за всяка кола. А точно там Пежото изглежда по бързо. Това значи, че от този клип не могат да се правят никакви изводи. БМВто е далеч от способностите си.
  • #11
    3 rate up comment 7 rate down comment
    До долния ( преди 4 месеца )
    "...ги събра (временно и неуспешно)!" същото с Нисан, който се отърва едва след арестуването на криминалния престъпник и беглец от правосъдието Карлос Гон, по "случайност" СЕО на рено, а относно Митсубиши фактът е, че се присъединиха към Нисан, не към рено. Мерцедес се усети навреме и избяга с 200 от каквото и да е намесване с рено...май това са фактите! Все временни и неуспешни.
  • #10
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Вин ( преди 4 месеца )
    "а Волво, Митсубиши и Нисан - докато се отърве, направо си пострадаха! " - Всеки си има право на мнение, но не всеки има факти! Нисан бяха умрели без Рено, както и Митцубиши когато го присъединиха да не фалира. Волво е стара история в други времена, а това, че имаха нужда от помощ в технологиите, а Рено от достъп до американският пазар ги събра (временно и неуспешно)!