fallback

Серийните модели с най-високи обороти на двигателя

Масовото преминаване към турбомотори отнема радостта на част от феновете, но и за тях остава нещо на пазара

Най-закоравелите фенове на автомобилите отдавна се оплакват, че масовото гонене на ефективност и преминаване към бензинови турбомотори им е отнело голяма част от удоволствието, свързано с "музиката за ушите", която издават двигателите, работещи на високи обороти. Някои производители се опитват да отстранят това, използвайки различни похвати, но ефектът определено не е същият.

Новите турбомотори са оптимизирани да дават оптимална консумация на гориво и за тях по-важен е въртящият момент, а не максималната мощност. Така работят на по-ниски обороти, което намалява емоцията. Все пак, все още има двигатели от старата школа, които в случая са подредени в класация, базирана на оборотите, които развиват в режим на максимална мощност.

Серийните модели с най-високи обороти на двигателя (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #23
    Легасов ( преди 2 месеца )
    до 9 имало е бензинови камиони в русия и не е недоразумение, *** ако не беше бягал в училище от часовете по химия/физика, щеше да знаеш, че бензин замръзва по-труно от петрол. Айде лека...
  • #22
    Бай Соичиро Хонда ( преди 3 години )
    Тоз автор един голем ***!!!
  • #21
    До 9 ( преди 3 години )
    Толкова глупости си изписал,че ми е трудно да ти отговоря на всичко.Първо не всички бензина са силни само във високи обороти. Има турбобензини правещи пик на въртяща момент под 1500 оборота, но за разлика от дизела държат този момент понякога до над 5000 оборота.Второ, това за камионите пак не е вярно. В миналото не само руснаците са ползвали бензина в тежки машини. Американците също са го правили. Не само камиони. Танк Шърмен ползва бензинов двигател Крайслер.Повечко четене трябва.
  • #20
    Anto.com ( преди 3 години )
    Къде е БМВ
  • #19
    анонимен ( преди 3 години )
    Honda 2000
  • #18
    //// ( преди 3 години )
    #12 ама не са немски, така че не важат, според сайта :)На моята делта зеленото на оборотомера ми беше до 6700, кола 97-*** година.
  • #17
    До #13 ( преди 3 години )
    Я кажи, като си толкова начетен, тия титани на бързооборотните мотори БМВ, що ги няма никакви във формула 1? Щото Мерцедес ще ги смачкат, както обикновено. А извинявай забравям, че за вас БМВ зомбитата, формула 1 не е авторитетен спорт :))) Като заговорихме за Ф1, с какъв двигател (от косачка) е единствения болид, който успява напоследък да се противопостави на доминацията на Мерцедес? Айде със здраве и дръж баварецО на сянка, да не кипне!
  • #16
    До #13 ( преди 3 години )
    Не, че има смисъл да се спори със зомбирани, ама да провериш оборотомерите на Honda NSX от 1990 и BMW 850 1990г.? И това ли е косачка?! Кефите ме, някакви абитуриентчета, каращи 20 годишни дизелови пушляци, а се изказват компетентно за автомобили, които дори не са виждали на живо! Тоя 10 цилиндровия М, не казвай на никой колко е убаФ. Точно три пъти ще го вкараш в червеното и ще направи валовете на спагети и всичко под предния капак на пластмасова стопилка!
  • #15
    FERRAR ( преди 3 години )
    Двигателят Coswort на Gordon Muray T50,над 12000 оборота.За какво говорим.
  • #14
    Анонимен ( преди 3 години )
    https://automedia.investor.bg/a/2-***/37735-dvigatelite-s-nay-visoki-oborotiЕдин сайт, един писател, две статии с еднаква тема и разминаване в информацията.Захариев спаси се.
fallback
Последни