IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Серийните модели с най-високи обороти на двигателя

Масовото преминаване към турбомотори отнема радостта на част от феновете, но и за тях остава нещо на пазара

Най-закоравелите фенове на автомобилите отдавна се оплакват, че масовото гонене на ефективност и преминаване към бензинови турбомотори им е отнело голяма част от удоволствието, свързано с "музиката за ушите", която издават двигателите, работещи на високи обороти. Някои производители се опитват да отстранят това, използвайки различни похвати, но ефектът определено не е същият.

Новите турбомотори са оптимизирани да дават оптимална консумация на гориво и за тях по-важен е въртящият момент, а не максималната мощност. Така работят на по-ниски обороти, което намалява емоцията. Все пак, все още има двигатели от старата школа, които в случая са подредени в класация, базирана на оборотите, които развиват в режим на максимална мощност.

Серийните модели с най-високи обороти на двигателя (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #22
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Бай Соичиро Хонда ( преди 1 седмица )
    Тоз автор един голем ***!!!
  • #21
    8 rate up comment 0 rate down comment
    До 9 ( преди 1 седмица )
    Толкова глупости си изписал,че ми е трудно да ти отговоря на всичко. Първо не всички бензина са силни само във високи обороти. Има турбобензини правещи пик на въртяща момент под 1500 оборота, но за разлика от дизела държат този момент понякога до над 5000 оборота. Второ, това за камионите пак не е вярно. В миналото не само руснаците са ползвали бензина в тежки машини. Американците също са го правили. Не само камиони. Танк Шърмен ползва бензинов двигател Крайслер. Повечко четене трябва.
  • #20
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Anto.com ( преди 2 седмици )
    Къде е БМВ
  • #19
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Honda 2000
  • #18
    2 rate up comment 0 rate down comment
    //// ( преди 2 седмици )
    #12 ама не са немски, така че не важат, според сайта :) На моята делта зеленото на оборотомера ми беше до 6700, кола 97-ма година.
  • #17
    2 rate up comment 3 rate down comment
    До #13 ( преди 2 седмици )
    Я кажи, като си толкова начетен, тия титани на бързооборотните мотори БМВ, що ги няма никакви във формула 1? Щото Мерцедес ще ги смачкат, както обикновено. А извинявай забравям, че за вас БМВ зомбитата, формула 1 не е авторитетен спорт :))) Като заговорихме за Ф1, с какъв двигател (от косачка) е единствения болид, който успява напоследък да се противопостави на доминацията на Мерцедес? Айде със здраве и дръж баварецО на сянка, да не кипне!
  • #16
    3 rate up comment 1 rate down comment
    До #13 ( преди 2 седмици )
    Не, че има смисъл да се спори със зомбирани, ама да провериш оборотомерите на Honda NSX от 1990 и BMW 850 1990г.? И това ли е косачка?! Кефите ме, някакви абитуриентчета, каращи 20 годишни дизелови пушляци, а се изказват компетентно за автомобили, които дори не са виждали на живо! Тоя 10 цилиндровия М, не казвай на никой колко е убаФ. Точно три пъти ще го вкараш в червеното и ще направи валовете на спагети и всичко под предния капак на пластмасова стопилка!
  • #15
    3 rate up comment 0 rate down comment
    FERRAR ( преди 2 седмици )
    Двигателят Coswort на Gordon Muray T50,над 12000 оборота.За какво говорим.
  • #14
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 седмици )
    https://automedia.investor.bg/a/2-novini/37735-dvigatelite-s-nay-visoki-oboroti Един сайт, един писател, две статии с еднаква тема и разминаване в информацията. Захариев спаси се.
  • #13
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Пропов ( преди 2 седмици )
    Божеее я надникни за последните атмосферни М мотори на БМВ. И не става дума за 1.6 или 2 литра 4 цилиндъраза косачки. Става дума за бесни шестаци, осмаци и v10 от 3 до 5 литра. Абе не четете бе хора , пък искате да се заяждате. Не става така!