fallback

Серийните модели с най-високи обороти на двигателя

Масовото преминаване към турбомотори отнема радостта на част от феновете, но и за тях остава нещо на пазара

Най-закоравелите фенове на автомобилите отдавна се оплакват, че масовото гонене на ефективност и преминаване към бензинови турбомотори им е отнело голяма част от удоволствието, свързано с "музиката за ушите", която издават двигателите, работещи на високи обороти. Някои производители се опитват да отстранят това, използвайки различни похвати, но ефектът определено не е същият.

Новите турбомотори са оптимизирани да дават оптимална консумация на гориво и за тях по-важен е въртящият момент, а не максималната мощност. Така работят на по-ниски обороти, което намалява емоцията. Все пак, все още има двигатели от старата школа, които в случая са подредени в класация, базирана на оборотите, които развиват в режим на максимална мощност.

Серийните модели с най-високи обороти на двигателя (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #13
    Пропов ( преди 3 години )
    Божееея надникни за последните атмосферни М мотори на БМВ. И не става дума за 1.6 или 2 литра 4 цилиндъраза косачки. Става дума за бесни шестаци, осмаци и v10 от 3 до 5 литра. Абе не четете бе хора , пък искате да се заяждате. Не става така!
  • #12
    Божеее ( преди 3 години )
    Тоя сайт не е жълт а кафяв направо!! Honda Civic VTi 1992 г. червеното започва от 8000 об/Мин, Honda integra - 8500 oб/Мин, Хонда с2000 - 9000 об/мин. На.кахте се вече с тая швабска пропаганда!!!
  • #11
    анонимен ( преди 3 години )
    Lexus LFA???
  • #10
    Петков ( преди 3 години )
    Пропускате Honda S 2000, която при 8500 оборота от 2000 куб. изважда 240 к.с.
  • #9
    анонимен ( преди 3 години )
    Няма никакъв смисъл от високите обороти при ежедневното каране. Много по добре е колата да има тяга в ниските обороти 1000-3000 защото там се кара през 95% от времето. Затова и хората толкова харесват дизелите въпреки че мърсят. Просто са приятни за каране и имат голям въртящ момент. При бензина за да се постигне същата тяга трябва значително да се увеличи обема на двигателя с което скача разхода и става супер неефективно. Затова няма бензинови камиони. С изключение на някой руски недоразумения
  • #8
    анонимен ( преди 3 години )
    Ламбо svj е 770 к.с.
  • #7
    анонимен ( преди 3 години )
    Honda s 600-9500 rpm
  • #6
    Дедо ви ( преди 3 години )
    Повече обороти, по-къс живот на двигателя.
  • #5
    Габдулла ( преди 3 години )
    Старата ми Алфа Ромео е на 7500, а я няма в класацията.
  • #4
    Петър ( преди 3 години )
    Азлк-412-стандартно 6800об/м-80к.с а карбуратор pierburg 7250об/м к.с.-???
fallback
Последни