Не всички хотхечове и въобще бързи коли са създадени еднакви. Страстните и динамични машини са си извоювали имената в автомобилната история и пазарните сегменти, като и до днес еталони за най-атрактивните масови модели си остават имена като Renaul Clio/Megane RS, Honda Civic Type R, Volkswagen Golf GTi и компания.
Но в автомобилната история има още много модели, които предлагаха не по-лоша динамика, управление и дизайн от гореспоменатите икони. Свои брилянтни в техническо отношение модели имат редица компании, но по една или друга причина техните творения така и не се представиха добре, там където бе най-важно - на пазара.
В галерията по-долу ще ви разкажем за 17 наистина атрактивни, бързи и способни машини, които не успяха да се реализират на пазара. Някои от тях потънаха в забвение, а за други може въобще да не сте чували. Но те, за кратко или по-дълго време, са дефилирали на автомобилната сцена. Вижте ги:
17 бързи коли, които така и не станаха хит на пазара (ГАЛЕРИЯ)
Sunny GTI-R е произведен, за да може на негова база да се хомологира автомобил за рали, коет обяснява защо е толкова рядък. Компактната машина разполагала с двулитров турбомотор, който за Европа бил с мощност от 220 конски сили, а за Япония – с 227. Ускорението от 0 до 100 било за впечатляващите 5,4 секунди, а максималната скорост от 232 км/ч също предизвиквала респект.
Да се открие немодифициран GTI-R в наши дни е голям проблем, макар Nissan да произвежда почти 15 000 машини. А моделът има истинско рали-наследство, като се има предвид, че зад волана на тази машина са седели легенди като Стив Бломквист, Дейвид Левелин и Томи Макинен.