IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Производството на най-мощния всъдеход в света ще продължи

Интересът към Dodge Durango SRT Hellcat надмина всички очаквания

Американският производител Dodge вече обяви, че спира приемането на заявки за най-мощния всъдеход в света Durango SRT Hellcat, но сега е взел ново решение и производството на модела ще бъде продължено.


Durango SRT Hellcat


Първоначално предвиденият тираж на модела беше от 2000 бройки, като всички вече са разпродадени с изключение на няколко тестови екземпляра. Дилърите на марката не приемат поръчки, но това ще се промени, тъй като интересът към суперкросоувъра се оказва по-висок от очакваното.

Пред изданието Dodge Garage оперативният директор на Dodge - Боб Бродердорф, заяви, че компанията ще произведе още "няколко бройки за тези, които са пропуснали шанса да се сдобият с автомобила". Колко точно ще е допълнителният тираж, не се уточнява.

"Винаги, когато пускате на пазара модел в ограничен тираж, планирате по-малко бройки, отколкото са дилърите и кака рискувате да оставите някой клиент разочарован. За щастие, имаме възможност да поправим това", коментира Бродердорф.

Проблемът в случая е с производството на 6,2-литровия двигател V8 Hemi, което е строго определено. В случая Dodge ще пренасочи част от моторите, предназначени за други модели от семейството Hellcat и така ще осигури малко увеличение на свръхпопулярния всъдеход. Производството на допълнителните екземпляри от Durango SRT Hellcat трябва да стартира през юни.

Снимка: Dodge

0 от 500
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Пропов ( преди 2 седмици )
    Ква ексклузивност, кви 5 лв. Американците обичат колите си и се събират да си ги хвалят. Колкото повече - толкова повече. Повече мачовци по сбирките - по голям кеф! Само при нас в Европа е тая снобария. Ексклузивност, специални серии само за избрани и тем подобни социални извращения. И тия масъл кари никога не са били за ***на богаташите. Те се фукат с европейски екзотики. Това са (сравнително) достъпни коли за кефа на средната класа.
  • #6
    0 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Тоя па, Ферари и италианци... :D Когато в Додж са правели 8-маци, Ферари са били фирма на 2-3 години !
  • #5
    4 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Интересно каква технология от Ферари има тоя Hemi мотор, м? А пък за ексклузивност - като търсят направят още 200 бройки няма да се промени кой знае колко. Едва ли ще направят милиони - да не е Голф.
  • #4
    9 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Гошко, абе ти нямаш ли уроци днес?
  • #3
    7 rate up comment 8 rate down comment
    Гошко ( преди 2 седмици )
    Ето това е истински джип! Голям, 7 местен и още багажник! 5.7, 6.4 за хора с пари разбира се! Не знам просто как ще продадеш на американец електрически миксер, теслички, меслички, щом има в гаража 6.2 или 6.4 с компресор....
  • #2
    6 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Добре че италианците и Феррари им дадоха технологии на тия че ди бяха отишлИ
  • #1
    7 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    То алчността прецаква модела. Идеята на малкия тираж е да направи колата екслузивна, рядка и желана, от там и по-ценна. Когато клиента я поръчва има и това предвид, сега това е малко като нож в гърба на клиентите, защото ще се произвеждат още бройки, модела ще се разводни, ще стане масовка с бързо падаща цена и заради едни пари, които да налапат още, отиде уникалноста на модела.