IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Audi A6 е-tron не успя да остане скрито до премиерата

Новият електрически седан използва масовата платформа MEB

Премиерата на новия електромобил на Audi - концептуалният A6 e-tron, насрочена за 19 април, като е част от автосалона в Шанхай. Интригата около външния вид на модела обаче изчезна, след като изданието Cochespias.net публикува цяла серия от снимки.


Audi A6 e-tron


Засега от Audi не бяха съобщавали никаква информация, като пуснаха една скица. Очаква се, че прототипът A6 e-tron ще покаже как ще изглежда бъдещото A6 (поколение C9) и намеква, че приемникът на сегашния седан ще остане без двигатели с вътрешно горене.

От снимките става ясно, че бъдещото A6 ще получи "пикселна" светодиодна оптика и допълнително осветление на надписите и емблемите. Освен това, каросерията на модела ще се промени и той ще се превърне от седан в лифтбек. За разлика от прототипа, серийният модел ще получи стандартни дръжки, както и по-опростени форми.


Audi A6 e-tron


Технически Audi A6 e-tron едва ли ще повтаря седана e-tron GT, тъй като няма никаква логика в създаването на двата електромобила с една форма на една и съща платформа - J1. По-вероятно, A6 e-tron ще използва платформата MEB, което означава, че технически той ще е по-близък до кросоувъра 4 e-tron.

Всички подробности за новия електромобил на германската марка ще бъдат разкрити на 19 април. Представянето на концепцията вероятно означава, че жизненият цикъл на A8 (C8), което дебютира през 2018 година, може да бъде съкратен, но не е изключено Audi да предлага двата модела - този с двигатели с вътрешно горене (C8) и този с електрическо задвижване (C9) едновременно.

Още снимки на Audi A6 e-tron - вижте в галерията:


Снимки: cochespias.net

0 от 500
  • #28
    1 rate up comment 3 rate down comment
    к. к. ( преди 4 седмици )
    ДВГ са канцерогенни, ама ДРУГ ПЪТ! А когато спрат субсидиите за ел. коли, станат по-леки и, най-важното, настигнат по пробег и по време за зареждането ДВГ-тата, ще можем да говорим за КРАЙ на ДВГ. Това не виждам как ще се случи в Европа и САЩ до 2050 г., а в България - до 2100 г... Засега си карам плъгин хибрида - в центъра на София на ток, на магистралата - добрият стар ДВГ...
  • #27
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Нещата стават трагични когато крадецът краде дизайн от крадеца на дизайн. В случай Ауди от Клюндай
  • #26
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Много красива кола.
  • #25
    5 rate up comment 0 rate down comment
    ано ( преди 4 седмици )
    дори и като заклет фен на конглокента, не мога да отрека че дизайна е страхотен
  • #24
    4 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    А къде са японците е ясно - Тесла, с японски батерии отпреди десетилетие харчи 2 пъти по-малко енергия на км от недодяланите немски електрошлепове. Ето там са японците.
  • #23
    3 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Ха-ха, какво КПД давали? Явно не знаеш какво пишеш, то иначе как ли щеше да си фенче на технологично изостаналите лоени мозъци. Горивните клетки презареждат за 5 мин и не тежат по 2 тона и половина като тоя шлеп от статията. Повтарям - технологично недостижими за швабетата.
  • #22
    4 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    На Мирай "недостъпните" технологии дават уникалните 5-10% по-високо КПД от ДВГ. Тойота отива там, откъдето Мерцедес, GM и всеки друг производител се връща. Колкото и да не се харесва на необразованата ти глава, Тойота и цялото японско автомобилостроене се движи технологично около 20 г. назад от европейското и още 5 г. встрани.
  • #21
    2 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Хех, Мирай предлага технологии абсолютно недостъпни за швабетата, чийто технологичен апогей е да купуват китайски батерии правени по японски технологии отпреди десетилетие. БМВ ще купуват горивни клетки от Тойота, а Мерцедес и ВАГончетата направо се отказаха. Ха-ха-ха, технологично неграмотните швабета дори пари нямат да си купят чужди технологии. А че "немския инженеринг" е пълна кръб го знаят и малките деца.
  • #20
    6 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Не е лесно да си обратното на остър и да сравняваш една перфектно проектирана кола с всепризнатия символ на грозотата, безсмислието, грешната стратегия и мудността - Трошльота Мирай. Ауди за 1 месец ще продаде повече от горните А6-ци от Мирай за години нещастни напъни, 100% базирани на държавни субсидии. В САЩ субсидиите и предлаганото от Тойота безплатно гориво намаляват цената от 50 хил на 17 хил. долара и пак никой не иска да ги купува.
  • #19
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Кокаинчо ( преди 4 седмици )
    Какво е това бъдеще като електрически коли е имало още 1905 година. Сектанти като вас величаят смъркащият.Какви космически технологии в Теслата,като шума в купето не могат да си оправят