Електромобилите отдавна вече не са екзотична рядкост по пътищата. Групата Volkswagen има над дузина в актуалната си гама. Но новото Audi e-tron GT quattro изпъква сред тях: различно като способности, като технологии, като внушение. А също и като начин на производство. Докато останалите електрически модели на концерна се правят в заводи с огромен капацитет, този елегантен гранд турър се ражда в най-малката, най-модерна и най-тайнствена фабрика в системата на Audi: тази в Бьолингер Хьофе. Нека надникнем през стъклените й стени и да видим как се прави един автомобил от бъдещето.
Как се произвежда Audi e-tron GT (ГАЛЕРИЯ):
Доведен брат на Audi R8
Фабриката Бьолингер Хьофе в Хайлброн е на по-малко от десетилетие: компанията купи парцела за нея и започна строителството през 2011 с цел да прави тук първия си суперавтомобил: Audi RS8. Свръхмодерното съоръжение оперира от 2014 година и логично бе избрано и за производството на първия суперелектромобил на марката, e-tron GT quattro.
Фабриката Бьолингер Хьофе в Хайлброн е на по-малко от десетилетие: компанията купи парцела за нея и започна строителството през 2011 с цел да прави тук първия си суперавтомобил: Audi RS8. Свръхмодерното съоръжение оперира от 2014 година и логично бе избрано и за производството на първия суперелектромобил на марката, e-tron GT quattro.