fallback

Най-мощното Audi дебютира в България

Електрическите e-tron GT quattro и RS e-tron GT вече може да бъдат поръчани и у нас

Само 2 месеца след световната премиера на Audi e-tron GT quattro и неговата топ-версия RS e-tron GT електрическите модели на германския производител бяха официално представени и в България. Двата седана на ток могат да бъдат поръчани в българското представителство на компанията, като до момента те все още нямат конкуренти у нас.

Auid e-tron GT quattro и RS e-tron GT разчитат на два двигателя и имат еднакъв акумулатор, чийто капацитетът му е 93 кВт/ч (използваеми 86 кВт/ч). Той като работи с напрежение от 800 волта, поддържа капацитет до 270 кВт и осигурява пробег от 488 км (по цикъла WLTP) при първия вариант и 450 км при RS.

Версията Audi e-tron GT quattro развива мощност от 476 к.с. и 630 Нм, докато RS e-tron GT - 598 к.с. и 830 Нм. С активиран „лънч-контрол“ мощността се увеличава за кратко време съответно до 530 к.с. и 646 к.с. Така RS-версията се превръща в най-мощното серийно Audi на пазара. По-слабият вариант ускорява от 0 до 100 км/ч за 4,1 секунди, а по-мощният – за 3,3 секунди. Максималната скорост е 245 и 250 км/ч.

По-голяма част от купето с 4 врати е направена от олекотена стомана и алуминий, а покривът е от въглеродни нишки. Електрическото Audi получава допълнителни аеродинамични елементи, шаси със завиващи задни колела, въздушно окачване с три камери, заключване на задния диференциал и система за избор на режим на шофиране.

Допълнителното оборудване включва лазерни фарове, които са стандарти за версия RS, 21-цолови джанти, карбоново-керамични спирачки и акустична система Bang & Olufsen. Двете версии се различават и по издавания звук по време на движение, който предупреждава пешеходците за приближаване на електромобил и е задължителен според европейското законодателство.

Кабината разполага със спортни седалки за водача и пътника отпред, разделени с широка конзола. От Audi твърдят, че на задния ред могат да се разположат удобно и възрастни пасажери. В оборудването влизат виртуален кокпит с 12,3-инчов дисплей и мултимедийна система, чийто екран е 10,1-инчов. Като опция се предлага head-up дисплей.

Снимки: Automedia.bg

fallback
  • #16
    Pesho ( преди 3 години )
    E sa na Zapata go zimam
  • #15
    Бмв фен ( преди 3 години )
    Слаба ракия БМВто М5 компетейшън ускорява за 3.2сек и над320км/ч.дига не може да го догонят аудитата
  • #14
    проф. Ан ( преди 3 години )
    Дисплей и екран различни неща ли са? И как едното е по-голямо от другото?
  • #13
    TDI ( преди 3 години )
    Безобразно некомпетентно и неграмотно написан, или, по-скоро преведен материал. Абсолютна некадърност!
  • #12
    анонимен ( преди 3 години )
    Така си е: електромотор, електродвигател... все са двигатели но не са ДВГ.Иначе за тези капацитети 93кВ/ч и после как става 270кВ при 800 волта не схванах много какво искат да кажат, но карай, явно нямам толкова акъл да го осъзная.
  • #11
    до 12 ( преди 3 години )
    Електромоторът не е ли двигател бе
  • #10
    анонимен ( преди 3 години )
    Не е с два дигателя, а е с два мотора - електромотора
  • #9
    Гошшо ( преди 3 години )
    За един прЕател питам този ЛЪНЧ-котрол става въпрос за обяд?
  • #8
    IYI ( преди 3 години )
    Ще мине време докато свикнем с Ел. колите. На външен вид е много добре пипнат и смея да твърдя че в това отношение е далеч пред Taycana. На мен обаче повече ми харесва последната R8-ца.
  • #7
    Прилича на нормално ( преди 3 години )
    Даже няма камври за огледала. За формата е..... ами а5. Но за бая парици.
fallback
Последни