fallback

Най-мощното Audi дебютира в България

Електрическите e-tron GT quattro и RS e-tron GT вече може да бъдат поръчани и у нас

Само 2 месеца след световната премиера на Audi e-tron GT quattro и неговата топ-версия RS e-tron GT електрическите модели на германския производител бяха официално представени и в България. Двата седана на ток могат да бъдат поръчани в българското представителство на компанията, като до момента те все още нямат конкуренти у нас.

Auid e-tron GT quattro и RS e-tron GT разчитат на два двигателя и имат еднакъв акумулатор, чийто капацитетът му е 93 кВт/ч (използваеми 86 кВт/ч). Той като работи с напрежение от 800 волта, поддържа капацитет до 270 кВт и осигурява пробег от 488 км (по цикъла WLTP) при първия вариант и 450 км при RS.

Версията Audi e-tron GT quattro развива мощност от 476 к.с. и 630 Нм, докато RS e-tron GT - 598 к.с. и 830 Нм. С активиран „лънч-контрол“ мощността се увеличава за кратко време съответно до 530 к.с. и 646 к.с. Така RS-версията се превръща в най-мощното серийно Audi на пазара. По-слабият вариант ускорява от 0 до 100 км/ч за 4,1 секунди, а по-мощният – за 3,3 секунди. Максималната скорост е 245 и 250 км/ч.

По-голяма част от купето с 4 врати е направена от олекотена стомана и алуминий, а покривът е от въглеродни нишки. Електрическото Audi получава допълнителни аеродинамични елементи, шаси със завиващи задни колела, въздушно окачване с три камери, заключване на задния диференциал и система за избор на режим на шофиране.

Допълнителното оборудване включва лазерни фарове, които са стандарти за версия RS, 21-цолови джанти, карбоново-керамични спирачки и акустична система Bang & Olufsen. Двете версии се различават и по издавания звук по време на движение, който предупреждава пешеходците за приближаване на електромобил и е задължителен според европейското законодателство.

Кабината разполага със спортни седалки за водача и пътника отпред, разделени с широка конзола. От Audi твърдят, че на задния ред могат да се разположат удобно и възрастни пасажери. В оборудването влизат виртуален кокпит с 12,3-инчов дисплей и мултимедийна система, чийто екран е 10,1-инчов. Като опция се предлага head-up дисплей.

Снимки: Automedia.bg

fallback
  • #6
    анонимен ( преди 3 години )
    И аз не съм някакъв фен на ел. коли (най- вече защото масово са някакви въшки с джендър имена), но това ауди, с този дизайн, интериор и мощност да го плюеш, някак си не върви
  • #5
    Емил ( преди 3 години )
    И дадоха компетентно мнение *** с клоаки на 15 години, на по 150000 километра!
  • #4
    анонимен ( преди 3 години )
    Електрическа тоалетна!!!Велико!!!Натискаш *** и 800 волта ти изпържват ***! Садо-мазо усещането е гарантирано и от цената!
  • #3
    Е.т ( преди 3 години )
    Луа каква грозотия са направили от Алди Комплекс
  • #2
    анонимен ( преди 3 години )
    А дали завива?
  • #1
    анонимен ( преди 3 години )
    С тоя пробег, за тея пари....
fallback
Последни