fallback

6-те най-чести шашми при смяна на гумите

От изправянето на джанти до помпането с азот: как да разберете дали просто не ви товарят

Колкото и упорита да бе последната зима, все пак дойде времето да заменим зимните гуми с летни. За повечето автомобили в променливи условия като българските ползването на два комплекта гуми е най-разумният вариант от гледна точка на безопасност (излиза ли сметката да се кара само със зимни, четете тук). За жалост обаче е свързан с немалки разходи - а нерядко недобросъвестни майстори се мъчат и допълнително да ги увеличат.              Опитът ни показва, че в България има и много добри сервизи за гуми - както големи вериги, така и малки семейни предприятия. Има обаче и от другите, където гледат на клиента едновременно като на дойна крава, и сякаш му правят услуга. Нека изброим някои от най-честите трикове, които този тип гумаджии ползват, за да изкарат повече пари.

6-те най-чести шашми при смяна на гуми (ГАЛЕРИЯ):

 

fallback
  • #35
    анонимен ( преди 1 година )
    За това решението е всесезонни гуми,без това климатът се затопли...по-рядко при гумажий-играчи ;)
  • #34
    Саша ( преди 3 години )
    Здравейте, казвам се Саша, имам повече от 10 години опит в тази област. Елате при мен във фирма "Медина Мед" във Варна. Аз си върша работата перфектно и поправям дисковете според нуждите. Всички сме честни. Машината е в залата и виждате как се правят дисковете.
  • #33
    Жоро ( преди 3 години )
    Азотът има предкмства основно при ламаринени джанти - ръждясват по- малко. Другото е че често при помпане с въздух вкарват влага, от което идват проблеми с налягането.
  • #32
    ДаДа ( преди 3 години )
    И още една врътка: отиваш при гумаджията, пред теб има няколко коли, но бързо-бързо идват и ти вдигат колата, свалят една гума и я взимат вътре и после кибичиш 1 час докато обслужат другите и няма как да си тръгнеш.
  • #31
    driven ( преди 3 години )
    А някои се научиха да слагат рапидки на току що свалените гуми, прибират ги в колата и клиентът ги вижда като разтоварва гумите у тях си. Жижомижо...
  • #30
    Гошо от почивка ( преди 3 години )
    Само за азота,не съм съгласен, защото съм го тествал,на дълъг път по магистралата гумата наистина загрява по-малко.
  • #29
    Бунтата ( преди 3 години )
    Тя цялата ни държава се състои от мошенници и крадци,Вие за две гуми и една джанта направихте роман!!!!С две думи му казвате на макстора-сменяй и си трай!!!
  • #28
    Nqkoi ( преди 3 години )
    Диана ми направиха 2 пъти този номер с кривите джанти , 3 тия път отказах и ми прецакаха гума на 3 месеца след демонтажа, повече никога там
  • #27
    Paril ( преди 3 години )
    Диана ми направиха номера с кривите джанти. Бяха нови и им ги занесох само за монтаж. След като ми го казаха това си тръгнах и не съм стъпвал.
  • #26
    К ( преди 3 години )
    По *** статия не можахте да напишете. Поне да се бяхте поинтересували. Това че една джанта иска много тежести не значи ,че е крива, критерия е съвсем друг, кръг или ромб. Вентила е гума която старее и е консуматив аз лично си ги сменям всеки сезон,за има няма 8лв неми се занимава да вися по пътищата и да се занимавам с глупости недей боже в лошо време. За болтовете на някой коли имат ламаринени шапки които с времето се деформират и успех със свалянето им на път ако се наложи. За азота избираш.
fallback
Последни