fallback

6-те най-чести шашми при смяна на гумите

От изправянето на джанти до помпането с азот: как да разберете дали просто не ви товарят

Колкото и упорита да бе последната зима, все пак дойде времето да заменим зимните гуми с летни. За повечето автомобили в променливи условия като българските ползването на два комплекта гуми е най-разумният вариант от гледна точка на безопасност (излиза ли сметката да се кара само със зимни, четете тук). За жалост обаче е свързан с немалки разходи - а нерядко недобросъвестни майстори се мъчат и допълнително да ги увеличат.              Опитът ни показва, че в България има и много добри сервизи за гуми - както големи вериги, така и малки семейни предприятия. Има обаче и от другите, където гледат на клиента едновременно като на дойна крава, и сякаш му правят услуга. Нека изброим някои от най-честите трикове, които този тип гумаджии ползват, за да изкарат повече пари.

6-те най-чести шашми при смяна на гуми (ГАЛЕРИЯ):

 

fallback
  • #25
    Стоян ( преди 3 години )
    Добре ,че шефа на "металиста-мошеник"се е "уредил"(за сега)с някои държавни институции иначе не стават!!! А ,знаете ли защо ? Защото лъжат!!!За това ,което пише в статията !
  • #24
    Стоян ( преди 3 години )
    Много некоректни ( "гумаджий") на ул.Опълченска след бул.Сливница посока Централна гара!!! Мошеник -металист!
  • #23
    анонимен ( преди 3 години )
    Много *** статия! 4х2лв=8лвИ вие съветвате хората за 8лв да си рискуват живота!!!Все пак не забравяйте, че единствената връзка с пътя са ви гумите!
  • #22
    Драго ( преди 3 години )
    Ходех едно време при ДианаСпрях в момента в който ми казаха гумаджийте й че имам 4 криви джанти а аз тъкмо ги бях купил от Маргел и там ги пуснаха на баланс машина и бяха супер прави а при Диана и 4 кривиМошеници са тези при ДианаАма след като вдигнах скандал разбрах каква е далаверата йТя дава як процент на работниците за да ни лъжатПовече никога при Диана
  • #21
    24 ( преди 3 години )
    Aма наистина ли влагата състарява гумата? Да внимаваме много да не ги мокрим значи? :D
  • #20
    Корки Бучек ( преди 3 години )
    За азота има смисъл при монтаж на нови гуми-атмосферният въздух съдържа достатъчно количество влага,което спомага по-бързото втвърдяване на каучука{стареене} на гумата... Ама то пък като напипаш някоя дупка от преди Бойково време и направо нови ги хвърляш...
  • #19
    Артист ( преди 3 години )
    Ходя при кварталния гумаджия. Никакви проблеми.
  • #18
    Мод ( преди 3 години )
    Карам доста внимателно и си пазя нещата.Не че не влизам в дупки, но буквално е няколко пъти на година.Преди да имам гуми с джанти за зимата и лятото ги въртях на едни джанти.В Диана по това времв имаха най-добрите машини и ходех там.Два пъти на сезон задължително имах 3 или 4 криви джанти,и оня вика-Ела да видиш,ще тия завъртя.Не съм ходил да я гледам,спрях да ходя там.Примерно веднъж на 2 години по моя преценка ходя на баланс само,и си сменям сам гумите пред блока.
  • #17
    ТТТ ( преди 3 години )
    Аз пък на 2-3 сезона си изправям джантите. Разликата след това е от земята до небето. Баланса с тежести може да коригира малки отклонения, но не може да компенсира големите отклонения на изкривената джанта. Тези 50-60 лева които давам за изправяне на 2 години не ми се свидят. Необходим е обаче добър стенд. Точно пък в Диана има такъв и пред очите ми го правят. За вентилите и азота и аз съм съгласен, че е малко пресилено. За добрия баланс пък е нужен добър гумаджия.
  • #16
    анонимен ( преди 3 години )
    прости хора, дребни трикове. Богати няма да станат, ама като опрат до мене тогава усещат какво е да цакаш яко. хахахаха
fallback
Последни