fallback

6-те най-чести шашми при смяна на гумите

От изправянето на джанти до помпането с азот: как да разберете дали просто не ви товарят

Колкото и упорита да бе последната зима, все пак дойде времето да заменим зимните гуми с летни. За повечето автомобили в променливи условия като българските ползването на два комплекта гуми е най-разумният вариант от гледна точка на безопасност (излиза ли сметката да се кара само със зимни, четете тук). За жалост обаче е свързан с немалки разходи - а нерядко недобросъвестни майстори се мъчат и допълнително да ги увеличат.              Опитът ни показва, че в България има и много добри сервизи за гуми - както големи вериги, така и малки семейни предприятия. Има обаче и от другите, където гледат на клиента едновременно като на дойна крава, и сякаш му правят услуга. Нека изброим някои от най-честите трикове, които този тип гумаджии ползват, за да изкарат повече пари.

6-те най-чести шашми при смяна на гуми (ГАЛЕРИЯ):

 

fallback
  • #15
    глас от тъдява ( преди 3 години )
    При всяка смяна са ми подменяли вентилите - в ценоразписа е обявено "реглаж, смяна вентили, еко такса, работа" и обикновенно са 10-15? на гума, ако не е закупена от гумаджията. На "новата" ми кола джантите са със сензори за налягане и вентили не смениха, защото са метални , а не гумени и имат вид да са заработени в самата джанта.
  • #14
    младен ( преди 3 години )
    Карам с всесезонни. Да го дуат гумаджиите
  • #13
    Анонимен ( преди 3 години )
    Много ми е интересно,на алуминева джанта как ще залепи "магнитчето"тоз "зъл" майстор???20 години съм работил това и не знаех за такъв фокус.Това ,че дава някакво отклонение в грамажа като е качена на баланс машината не я прави крива джантата!
  • #12
    анонимен ( преди 3 години )
    Разбирачи мнг/вкл автора/ и никой не видя къде е кражбата - не връщат старите тежести и ги продават на следващия клиент, естествено това не се отнася за лепящите се тржести
  • #11
    анонимен ( преди 3 години )
    Може да е случайност, но откак спрях да ходя в Диана не съм имал и една крива джанта. Преди това задължително имах по три на смяна. На новото място ми се смяха като ги попитах дали нямам крива джанта. Подобно е с винтилите. Да не говорим за "обработката против ръжда".
  • #10
    анонимен ( преди 3 години )
    Боли ме шпека за 20-30лв отгоре. Той гумджия станал, блъска цял ден, мръсен и т.н. и си мисли че голяма залавера направил. Че аз без да правя нищо взимам по 10 лв на всеки 10 мин, а той ще ми ги вземе един път.
  • #9
    анонимен ( преди 3 години )
    Единствено българските боклучари може да го направят това!
  • #8
    ДО Шашма ( преди 3 години )
    Кажи на приятеля си, че ползите от помпането на гумите с Хелий са повече от недостатъците! Само да внимава да не ги пренапомпат, че може колата да литне на горе, ако не си вземе и котва!
  • #7
    Цървули ( преди 3 години )
    Другата врътка е като ти продадат гуми да ти ги монтират и да ти кажат ъ джантите са ръждиви и задължително трябва почистване!?
  • #6
    Шашма ( преди 3 години )
    Има ли помпане на гумите с хелий, с цел олекотяване за един преАтел питам
fallback
Последни