Пускането на един продукт под различни емблеми е принудителна мярка и необходимо зло за популяризирането на нов модел с цел привличане на по-широка аудитория. Понякога обаче нещата излизат от контрол и се появяват някои истински недоразумения, от които дори техните производители започват да се срамуват. Точно такива са моделите в следващата подборка, съставена от изданието Motor. Те са създадени именно с идеята да привлекат повече клиенти, но в повечето случаи това не се получава. И докато техните оригинали остават в историята благодарение на успехите си, те са нещо, за което малцина искат да си спомнят.
Моделите с чужда емблема, с които никой не се гордее (ГАЛЕРИЯ):
Разбира се, в колата няма нищо от Subaru. Компактният ван със 7 места се произвежда в Тайланд и умишлено е лишен от всичко, което сме свикнали да виждаме в колите на японската марка. Няма двигател "боксер" или система за задвижване на четирите колела - само 2,2-литров редови мотор с 4 цилиндъра, развиващ 147 к.с. и предно предаване.
Копието на Opel Zafira става причина за сериозен конфликт в дилърската мрежа Yanase & Co, която продава германския оригинал в Япония. След спиране на Travia компанията Subaru готви подобен модел, но в крайна сметка се спира на комбито Exiga (2008-2018 година).