IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новата Toyota Land Cruiser остава без дизел и без V8

Всъдеходът получава два бензинови двигателя с 6 цилиндъра

Премиерата на новото поколение на Toyota Land Cruiser 300 е все по-близо, като по последни данни тя ще се състои в средата на април. С приближаването на представянето на всъдехода излизат все повече информации за него.


Toyota Land Cruiser


В инстаграм-аккаунта landcruiserupdates бяха публикувани скрийн-шотове от каталога за резерви части на модела, като от тях става ясно, че новото поколение на легендарния модел ще получи нови детайли от екстериора, както и че ще се предлага с избор от два варианта на двигателя.

На публикуваните изображения се вижда, че новият Land Cruiser 300 ще получи релефен капак в стила на модела "200", като той ще бъде комбиниран с предни крила с леко променен дизайн. Всъдеходът ще бъде оборудван и с голяма решетка на радиатора, както и с тесни задни светлини, чиято конструкция ще доведе до промени в дизайна на покрива на багажника.


Toyota Land Cruiser


Бъдещият Land Cruiser 300 ще се предлага с джанти с размери от 17 до 20 цола, а като двигатели са посочени бензинов V6 с обем 4,0 литра, както и 3,6-литров турбо V6. Дизел не се посочва, което вероятно означава, че японците няма да предложат такъв мотор, поне на първо време. От гамата явно отпада и V8 двигателят, което е напълно очаквано, тъй като той не покрива екологичните стандарти.

Серийното производство на новото поколение на всъдехода ще стартира през май, а първите бройки ще бъдат на разположение на дилърите през лятото.

Снимки: Instagram

0 от 500
  • #6
    13 rate up comment 2 rate down comment
    До 7 ( преди 3 години )
    Извинявай много, но това, че нещо е високотехнологично не е оправдание да е постоянно извън строя. А пък когато за ,,иновацията" в крайна сметка плаща потребителя, това вече ми е малко несериозно. За да има смисъл от една иновация тя трябва много да награжда предходната технология. Ако увеличиш мощноста с 10% и намалиш разхода с 10% на един двигател, но това е за сметка на силно намален ресурс и голямо усложнения в конструкцията, на практика това не е иновация, а безсмислица.
  • #5
    16 rate up comment 3 rate down comment
    До 4 ( преди 3 години )
    Ще ме прощаваш, но коментара ти ми напомни за една случка от преди години. След като за трети път в рамките на една и съща година карах колата си в официалния сервиз на една немска марка с проблем в двигателя. На въпроса ми как може кола, която още е в гаранция и е минала едва 120 хил. км да има такива проблеми, отговора беше - ами много е иновативен и високотехнологичен двигателя, нормално е да създава проблеми. Такава ,,високотехнологичност" да съм честен не ми трябва.
  • #4
    13 rate up comment 2 rate down comment
    До4 ( преди 3 години )
    Е колко точно ,,високотехнологичен" трябва да е един високопроходим автомобил. Освен това Тойотата се справя добре не само извън пътя. Напълно пригодна е за ежедневен автомобил. Има всякакви екстри, мощни двигатели, но същевременно е доста здрава и ремонтопригодна.
  • #3
    26 rate up comment 5 rate down comment
    До 1 ( преди 3 години )
    Ами не знам с легенче или без, но това е един безспорно доказал се джип. Използван буквално в целия свят - като започнеш от джунглите на Латинска Америка, минеш през Африка и Близкия изток и стигнеш до далечния север на Русия. Навсякъде където климатът е тежък и възможностите за сервизиране са ограничени, този джип изпъква на преден план.
  • #2
    11 rate up comment 15 rate down comment
    Абе ( преди 3 години )
    Закривай!
  • #1
    9 rate up comment 39 rate down comment
    Оризарин ( преди 3 години )
    Да сложат под двигателите легенче да обира течащото масло