Електромобилите отдавна вече не са екзотична рядкост по пътищата. Групата Volkswagen има над дузина в актуалната си гама. Но новото Audi e-tron GT quattro изпъква сред тях: различно като способности, като технологии, като внушение. А също и като начин на производство. Докато останалите електрически модели на концерна се правят в заводи с огромен капацитет, този елегантен гранд турър се ражда в най-малката, най-модерна и най-тайнствена фабрика в системата на Audi: тази в Бьолингер Хьофе. Нека надникнем през стъклените й стени и да видим как се прави един автомобил от бъдещето.
Как се произвежда Audi e-tron GT (ГАЛЕРИЯ):
Най-важна е
Ключовият момент от сглобката е т. нар. "сватба", когато корпусът на Audi e-tron GT quattro се събира с батерията, електромоторите и окачването. Конвейр доставя компонентните по задвижването под корпуса с точност до 1 милиметър. След това самопозициониращи се автоматични "отвертки" прикрепват двете части една към друга, насочвани и контролирани от хора.
На снимката: фабриката в Бьолингер Хьофе отвън
Ключовият момент от сглобката е т. нар. "сватба", когато корпусът на Audi e-tron GT quattro се събира с батерията, електромоторите и окачването. Конвейр доставя компонентните по задвижването под корпуса с точност до 1 милиметър. След това самопозициониращи се автоматични "отвертки" прикрепват двете части една към друга, насочвани и контролирани от хора.
На снимката: фабриката в Бьолингер Хьофе отвън