Електромобилите отдавна вече не са екзотична рядкост по пътищата. Групата Volkswagen има над дузина в актуалната си гама. Но новото Audi e-tron GT quattro изпъква сред тях: различно като способности, като технологии, като внушение. А също и като начин на производство. Докато останалите електрически модели на концерна се правят в заводи с огромен капацитет, този елегантен гранд турър се ражда в най-малката, най-модерна и най-тайнствена фабрика в системата на Audi: тази в Бьолингер Хьофе. Нека надникнем през стъклените й стени и да видим как се прави един автомобил от бъдещето.
Как се произвежда Audi e-tron GT (ГАЛЕРИЯ):
Транспорт на автопилот
След като корпусът е завършен, настъпва времето да бъде боядисан.
Прясно боядисаните e-tron GT за кратко предстояват в подземията на Бьолингер Хьофе, откъдето безпилотни автоматизирани транспортьори ги качват на финалната поточна линия на наземното ниво. Транспортьорите, наричани в завода DTV, се ориентират благодарение на свръхдетайлна навигационна карта от ново поколение, с пълно дигитално пресъздаване на обстановката в завода. Всеки DTV има по един лазерен скенер отпред и отзад, който отговаря за точното позициониране. Ежедневно всеки от тези 20 транспортьора изминава по 23 километра.
След като корпусът е завършен, настъпва времето да бъде боядисан.
Прясно боядисаните e-tron GT за кратко предстояват в подземията на Бьолингер Хьофе, откъдето безпилотни автоматизирани транспортьори ги качват на финалната поточна линия на наземното ниво. Транспортьорите, наричани в завода DTV, се ориентират благодарение на свръхдетайлна навигационна карта от ново поколение, с пълно дигитално пресъздаване на обстановката в завода. Всеки DTV има по един лазерен скенер отпред и отзад, който отговаря за точното позициониране. Ежедневно всеки от тези 20 транспортьора изминава по 23 километра.