Електромобилите отдавна вече не са екзотична рядкост по пътищата. Групата Volkswagen има над дузина в актуалната си гама. Но новото Audi e-tron GT quattro изпъква сред тях: различно като способности, като технологии, като внушение. А също и като начин на производство. Докато останалите електрически модели на концерна се правят в заводи с огромен капацитет, този елегантен гранд турър се ражда в най-малката, най-модерна и най-тайнствена фабрика в системата на Audi: тази в Бьолингер Хьофе. Нека надникнем през стъклените й стени и да видим как се прави един автомобил от бъдещето.
Как се произвежда Audi e-tron GT (ГАЛЕРИЯ):
Под контрола на майстор на килими
След като основният корпус е завършен, идва ред на монтирането на калници, врати, преден и заден капак, брони. Целта тук е идеално равни празнини между отделните панели. За да се постигне тази маниакална точност, всички повърхности трябва да са идеални. И тук машинният контрол е последван от човешки. Има например майстор на килими, който проверява всички тапицерии ръчно.
След като основният корпус е завършен, идва ред на монтирането на калници, врати, преден и заден капак, брони. Целта тук е идеално равни празнини между отделните панели. За да се постигне тази маниакална точност, всички повърхности трябва да са идеални. И тук машинният контрол е последван от човешки. Има например майстор на килими, който проверява всички тапицерии ръчно.