Електромобилите отдавна вече не са екзотична рядкост по пътищата. Групата Volkswagen има над дузина в актуалната си гама. Но новото Audi e-tron GT quattro изпъква сред тях: различно като способности, като технологии, като внушение. А също и като начин на производство. Докато останалите електрически модели на концерна се правят в заводи с огромен капацитет, този елегантен гранд турър се ражда в най-малката, най-модерна и най-тайнствена фабрика в системата на Audi: тази в Бьолингер Хьофе. Нека надникнем през стъклените й стени и да видим как се прави един автомобил от бъдещето.
Как се произвежда Audi e-tron GT (ГАЛЕРИЯ):
Замерване в 350 точки
След като корпусът е факт, автомобилът се придвижва до следващата станция, където два робота с две оптични глави правят прецизни измервания в 350 различни точки, за да се уверят, че всичко си е точно на мястото. Това е несравнимо по-бърз и точен метод от използваното в миналото машинно мерене.
Събираните от роботите свръхпрецизни данни дават възможност да се реагира и при най-малките отклонения. След като машините извършат огледа, отстъпват ред на хората, които ще довършат заваряването - майстори с дългогодишен опит, натрупан върху Audi R8.
След като корпусът е факт, автомобилът се придвижва до следващата станция, където два робота с две оптични глави правят прецизни измервания в 350 различни точки, за да се уверят, че всичко си е точно на мястото. Това е несравнимо по-бърз и точен метод от използваното в миналото машинно мерене.
Събираните от роботите свръхпрецизни данни дават възможност да се реагира и при най-малките отклонения. След като машините извършат огледа, отстъпват ред на хората, които ще довършат заваряването - майстори с дългогодишен опит, натрупан върху Audi R8.