Touareg е първия кросоувър на Volkswagen, като той излезе през 2002 година, когато модата на подобни машини все още не беше настъпила. Въпреки първоначалните проблеми с надеждността, моделът ще оказа доста успешен.
Второто поколение на всъдехода се появи през 2010 година и също се наложи, като единственият му сериозен проблем беше висока цена. При това не само като нов, но и при употребяваните автомобили. Версията преди фейслифта достига до 25 000 евро, докато тази след 2014 година се предлага близо 2 пъти по-скъпо.
Експертите на руското издание "За Рульом" избраха да анализират слабите и силните страни именно на втората генерация на популярния германски всъдеход, който е сред най-привлекателните предложения на пазара на употребявани автомобили.
VW Touareg на старо - какво да очакваме (ГАЛЕРИЯ):
Бензиновият 3,6-литров атмосферен V6 е известен със своята висока надеждност и това също е сред причините Touareg да бъде толкова търсен на пазара на употребявави автомобили. Неговият голям проблем е разходът на гориво, който е два пъти по-висок от този на дизеловата версия. Освен това, мощността му е 280 к.с., така че и данъкът ще е по-голям.
Ангренажната верига би трябвало да изкара не по-малко от 150 000 км. Във всички случаи, проблемите при този мотор са далеч по-малко. Като цяло, препоръката е да се избягват машини, чийто двигател е подлаган на чип-тунинг.
Снимки: Volkswagen