Touareg е първия кросоувър на Volkswagen, като той излезе през 2002 година, когато модата на подобни машини все още не беше настъпила. Въпреки първоначалните проблеми с надеждността, моделът ще оказа доста успешен.
Второто поколение на всъдехода се появи през 2010 година и също се наложи, като единственият му сериозен проблем беше висока цена. При това не само като нов, но и при употребяваните автомобили. Версията преди фейслифта достига до 25 000 евро, докато тази след 2014 година се предлага близо 2 пъти по-скъпо.
Експертите на руското издание "За Рульом" избраха да анализират слабите и силните страни именно на втората генерация на популярния германски всъдеход, който е сред най-привлекателните предложения на пазара на употребявани автомобили.
VW Touareg на старо - какво да очакваме (ГАЛЕРИЯ):
С инжекторите обаче не бива да се правят компромиси, като механици съветват да не се ремонтират, а да се заменят с нови. Факт е, че това не е никак евтино, но е много по-добрият вариант отколкото ремонта.
Турбината може да изкара до 200 000 км. Още при половината от този пробег трябва да се започне да се следи за състоянието на всмукателния и изпускателния тракт, които са покриват с нагар. Затова и по-добрият вариант при избора на дизелова вариант е мотор 4.1 V8.
Снимки: Volkswagen