IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Mercedes-Benz показа интериора на електрическия си флагман

Луксозният седан EQS се оказа световен рекордьор по аеродинамика

Премиерата на луксозния седан Mercedes-Benz EQS, който трябва да се превърне във флагман на гамата електромобили на производителя от Щутгарт, ще се състои на 15 април. Сега компанията разкрива подробности за интериора и аеродинамиката на модела.


Mercedes-Benz EQS


От Merecedes твърдят, че новата специализирана платформа позволява достигане на челно съпротивление (Cd) от 0.20, което е рекорд сред серийни автомобили. На предната част на EQS ще бъде поставен така наречения Black Panel, която е част от фирмения суббранд Mercedes-EQ, появил се още през 2016 година при концептуалния EQ 2016 года.

Моделът EQS ще се отличава от автомобилите с двигатели с вътрешно горене и по оригиналните си светлини. Сред останалите особености са купеобразният профил, вратите без рамки, кратките свесове и голямото разстояние между двете оси, което осигурява много просторен салон.


Mercedes-Benz EQS


Ключовият детайл в интериора е хиперекранът MBUX Hyperscreen, чиято широчина е цели 141 см и на практика той заема целия преден панел. В него са свързани три екрана - 12,3-инчови за водача и пасажера до него, както и 17,7-инчов по средата. Над него минава тънък прорез на вентилацията, но основните дефлектори във вид на турбини са преместени в ъглите.

Екранът Hyperscreen е опция, базовият модел ще получи централна консола. Дисплеите имат тактилна обратна връзка - както при новата S-Class. За електромобила е предвиден и проекционен дисплей, който е направен от матрица с 1,3 млн. огледала и предлага качество на картината като на 77-инчов монитор.


Mercedes-Benz EQS


Част от новата естетика са и специално създадените за модела "звукови ландшафти", които не само трябва да компенсират отсъствието на двигателя с вътрешно горене, но и да създадат специална атмосфера. В базовия вариант влизат два синтезирани звука - Silver Waves и Vivid Flux, като те може да бъдат изключвани. Фирменият комплекс за комфорт на контрола Energizing добавя звуци на гора, море и летен дъжд, а като алтернатива се предлагат всички основни музикални стрийминг-сервизи, които са интегрирани в системата. Всичко това се озвучава от система Burmester със 710 вата.

Mercedes-Benz EQS ще радва не само очите и слуха, но ще може да бъде докоснат и помирисан. Има специални рисунки с шефове и перфорация по материалите в интериора, както и десетки програми за масаж, които се управляват от дисплеите. За електромобила е разработен и специален аромат No.6 MOOD Linen, а от неприятните миризми предпазва HEPA-филтър, който е част от опцията Energizing Air Control Plus.

Още снимки на интериора на Mercedes-Benz EQS - вижте в галерията:


Всички изброени системи и функции се настройват според нуждите на водача и пасажерите благодарение на интегриран асистент, който се самообучава и получава информация не само от датчиците на автомобила, но и от преносими "умни" устройства.

Снимки: Mercedes-Benz

0 от 500
  • #5
    15 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Нагледна демонстрация към всички автомобилни марки, как новите технологии могат да бъдат представени с вкус и финес. Така, че да няма нищо дразнещо от студенината на модерните екрани, а да бъдат съчетани с целия интериор и един дисплей да излъчва аристократичност и вкус. Изпипан всеки детайл, от аромата в колата, до всеки материал, което е нагледна демонстрация на премиум излъчване към всички псевдо такива, тЕсли, дъски и пирони. Точно това тук е истински премиум.
  • #4
    9 rate up comment 20 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Немците стигнаха до там да се хвалят с азиатски технологии - екранчета, проекторчета, батерийки. Великите немски технологични постижения стигнаха нивото "чист дизел" и там ще си останат завинаги. Това е тъжната истина.
  • #3
    18 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Това не е кола, а направо звздолет. Какво ревете против екраните, това е бъдещето.
  • #2
    8 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Така и не разбраха, че тея екрани нито са луксозни, нито са практични и са доста outdated.
  • #1
    18 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Кола мечта