IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mercedes-AMG 73e ще получи 805 к.с. и 1003 Нм

Най-мощната хибридна версия ще се предлага поне за 3 модела на марката

Цифровите обозначения в имената на автомобилите отдавна промениха значението си. През 1999 година Mercedes пусна на пазара модела SL 73 AMG, който оправда името си, тъй като беше оборудван със 7,3-литров V12. Роудстърът от серията R129 беше най-мощният продукта на компанията от Афалтербах, като моторът му развиваше 518 к.с. и 750 Нм.


Mercedes-AMG GT


Вече сме 2021 година и Mercedes готви възраждането на името 73 за новото семейство високопроизводителни модели AMG. Търговската марка беше запазена още през 2018 година, като ще получи добавка "е". Това означава, че моделите 73е ще получат 4,0-литров V8 с двойно турбо и електромотор, който ще осигурява 201 к.с. и 363 Нм.

Според информацията на изданието Autocar, комбинацията от бензинов двигател и електромотор ще осигури на моделите от серията Mercedes-AMG 73e мощност от 805 к.с. - токова, колкото имаше представяният на автосалона в Женева през 2017 година концептуален модел AMG GT. Комбинираният въртящ момент при суперихибридите ще бъде 1003 Нм.


Mercedes-AMG GT


Първият модел с този агрегат - GT73e, ще ускорява от 0 до 100 км/ч за по-малко от 3 секунди и ще развива максимална скорост от 322 км/ч. Съперникът на Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid ще бъде последван от AMG S73e, базиран на най-новата S-класа, а също и от AMG SL73e като достоен наследник на роудстъра отпреди 2 десетилетия, който развиваше 300 км/ч.

Новите суперхибриди на Mercedes-AMG ще имат изцяло електрически режим, като при него ще бъдат с чисто задно предаване. Същата схема ще се използва и при новия C63e, но там ще се залага на 2,0-литров турбомотор с 4 цилиндъра вместо V8 двигателя, като комбинираната мощност ще надхвърли 500 к.с.

Снимки: Autocar

0 от 500
  • #7
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Брандо ( преди 3 години )
    Абсолютен шедьовър на инженерната мисъл !
  • #6
    6 rate up comment 0 rate down comment
    AMG ( преди 3 години )
    Девизът на Мерцедес в действие: Limit to the maximum! Велика марка е!!
  • #5
    1 rate up comment 0 rate down comment
    *** ( преди 3 години )
    = рубла*джия
  • #4
    4 rate up comment 1 rate down comment
    До долния ( преди 3 години )
    другарю хомонист, още *** - хомонистическата уравнивиловка, слава на Бога, остана в далечното доста сиво минало! за съжаление сивите хорица все още не сте се свършили, макар, че ако знаехте какви изненади ви готви Реалния Живот ...ПП писането с малки букви и някои правописни "грешки" не са случайни.
  • #3
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Гост ( преди 3 години )
    До 2. Да, колега, лицемерие, гарнирано с ненаситен хъс към безумно консуматорство, задоволяване на фалшиви капризи, арогантни и безогледни демонстрации! Е, също и брутален маркетинг, който ще се стреми с цената на всичко да изцеди всичко и отвсякъде. Когато се появи новината за 73-ката вече изказах сходни възгледи, макар и в по-умерена форма, обаче либералните, разглезени и егоистични джендърчета ми скочиха. Ако знаят, какви изненади им готви светът, който сега така ентусиазирано защитават?!
  • #2
    5 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Забелязвам една интересна тенденция.От една страна се говори как ЕС затяга еко нормите и как видите ли трябва превозните средства да замъсрсяват все по-малко и по-малко, гледат се кое Евро е и колко вредни емисии се изхвърлят, от друга страна се произвеждат превозни средства по 600 и нагоре конски сили. Това се разрешава от същите хора, които искат да спират дизелите, да се минава само на електромобили и т.н. Не е ли малко лицемерно това ?
  • #1
    1 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Е и?