IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новият Lexus IS с V8 получи лимитирана версия

Launch Edition излиза в ограничен тираж от 500 бройки

Спортният седан Lexus IS 500 F Sport Performance беше представен само преди около месец, но вече получи първа специална версия. Тя ще излезе в тираж от 500 бройки, които ще бъдат насочени към пазара в Северна Америка.


Lexus IS 500 F Sport Performance Launch Edition


Името на модификацията е IS 500 F Sport Performance Launch Edition, като по-голяма част от детайлите от 500-те автомобила е правена на ръка. Това означава по-изискан салон със седалки в черно и сиво, допълнителни акценти на вратите, на централната консола и на волана, както и приветствена анимация на приборния панел.

В стандартното оборудване на тази версия са включени 19-цолови лети джанти BBS, които не само изглеждат впечатляващо, но и намаляват теглото на всяко колело с 1,8 кг. в сравнение със серийния вариант. Цветът на каросерията също е нов, като от Lexus го наричат Incognito.

Още снимки на специалния Lexus IS 500 F Sport Launch Edition - вижте в галерията:

Под капака промени не са правени и седанът разчита на 5,0-литров V8 с 479 к.с. и 535 Нм. Засега цените не се съобщават, а от Lexus посочват като основни конкуренти на американския пазар BMW M3 и Cadillac CT4-V Blackwing.

Снимки: Lexus

0 от 500
  • #9
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Bayraktarya-BM-MGGA! ( преди 3 години )
    Чисто и просто това са коренно различни класси автомобили и нямат никаква база за сравнение, щото: RR е най-висшата класса супер-ЛЮКС и в света нема кой да ги бие в това отношение, още повече при тях всичко, освен че е поръчка, е и висококачествена ръчна изработка, докато ЛеХъСът е станала нова традиционна вече марка, при която отличаваща се с преобладаващо висок клас премиум-модели. И ценово нещата стоят на съвсем разнородни полюси, то това си е също така пределно ясно за всички нас тук.
  • #8
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    То и МакДноладс има големи продажби,но клиентите му са по-бедни от тия дето се хранят в луксозни ресторанти. Съвсем нормално. Ролс Ройс има по-малко продажби, но не е по-лоша кола от Лексус.
  • #7
    6 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    То ако Мерцедес можеше да прави дизели нямаше Рено да им прави дизели, то ако БМВ можеше да прави хибриди нямаше Тойота да им дава технологиите, то ако БМВ можеше да прави водородни коли нямаше да ги иска от Тойота. То ако БМВ можеше да прави спортни коли нямаше Lexus LFA да е по-бърза от всички БМВ-та в историята.
  • #6
    8 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Чалгафончо, като не понасяш друга музика освен чалгата, слушаш само чалга. Същото е и с колите. Вместо да дефекираш под статия за Лексус, пускай "Бял мерцедес" и скачай на масата.
  • #5
    6 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Ако беше добър автомобил нямаше да има такива трагични продажби. Всичко друго са празни приказки. То ако тойота можеше да прави добри спортни автомобили нямаше БМВ да им направи супрата.
  • #4
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Bayraktar-BMGGA! ( преди 3 години )
    Was ist das: много кофтиГЛЕДКА! И съответно виждаме супер-Классически, яко пипнат Дизайн+Качество+Визия+Тотален ЛюКС+Абсолют Здравина+Поносима ЦенаКакво повече му требе на нормалния предоволен потребител, щото всичко това го олицетворяват 3 бр.от най-предпочитаните щатскиколи от местния клиент, как следует: ЛеХъС+Дженезис /50 хил.ЩД!/+Хонда АккУра. И в таз връзка почвам да се питам: Къде поизостанаха любимите+желани Джърмански премиум-бракми на силно обожаващите ги техни БеГе-фйеНОве?!?
  • #3
    23 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Защото Лексуса не е трошка като изброените.Как да го сложат в един клас с италиански и германски еднодневки.
  • #2
    5 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Дизайна е въпрос на вкус. Обаче никой не го слага това в класа на Guilia, M3, C63, защо ли?
  • #1
    21 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Фантастичен. Най-красивият и спортно изглеждащ в този клас!