Подобна статия се появява горе-долу веднъж на шест месеца, и за това си има много добра причина: производителите постоянно променят плановете си. Това е особено валидно за 2020 година, в която към и без това големите сътресения на новите глоби за емисии на ЕС се добавиха коронавирусната паника и небивалите карантинни мерки.
Много автомобили вече изчезнаха от шоурумите. В следващия списък са още 15, които едва ли ще видим повече.
15 коли, които няма да видим повече (ГАЛЕРИЯ):
Dacia Dokker и Lodgy
Болезнена новина за българския пазар, където в четири от последните 6 години Dokker бе най-продаваният нов автомобил изобщо. Но и двата многофункционални модела приключват производството през март. Най-вероятно ще ги заменят други, на по-модерни платформи. Но и цената им няма да е като досегашната, което обяснява защо в последните месеци на някои европейски пазари Lodgy и Dokker бяха буквално разграбени.
Болезнена новина за българския пазар, където в четири от последните 6 години Dokker бе най-продаваният нов автомобил изобщо. Но и двата многофункционални модела приключват производството през март. Най-вероятно ще ги заменят други, на по-модерни платформи. Но и цената им няма да е като досегашната, което обяснява защо в последните месеци на някои европейски пазари Lodgy и Dokker бяха буквално разграбени.